FERmula 1

 

 

UVOD

PROJEKT

GALERIJA

DOWNLOAD

O NAMA

 

 Prilikom rada na projektu korišteno je nekoliko alata, a najvažniji su:

 3ds Max 2010, student verzija (modeli)

 Visual Studio 2008 Express C++ (programiranje)

 ARToolkit 2.65 (omogućava „augmented reality”)

 OpenSceneGraph 2.8.2 (kao „engine” za grafiku, koristi OpenGL)

 Da bi se ARToolkit i OSG mogli zajedno koristiti potrebno ih je kombinirati s alatom koji se naziva osgART

 TortoiseSVN za rad s repozitorijem koji se nalazio na Google Codeu

 Projekt smo podijelili u nekoliko dijelova na kojima su radili različiti članovi tima radi efikasnijeg obavljanja posla

 Glavna podjela je bila na modeliranje i programiranje

 Modeliranje je podijeljeno u dvije kategorije, na modele koji su vezani za glavnu scenu i multimarker te rekvizite koji se mogu naknadno dodavati na scenu pomoću vlastitih pojedinačnih markera što predstavlja prikaz drugačijeg načina interakcije u proširenoj stvarnosti

 Program je podijeljen na glavni dio koji se brine za postavljanje i pravilno iscrtavanje scene te povezivanje modela i markera, zatim na dio zadužen za upravljanje vozilom (akceleracija, inercija i zakretanje kotača radi  dobivanja određene razine realizma), sustav kolizije da se spriječi izlazak vozila izvan  granica scene i naposljetku dio zadužen za sučelje koje daje prikaz raznih opcija i brzine kretanja vozila