FERmula 1 |
|
|
|
▪ Prilikom rada na projektu korišteno je nekoliko alata, a najvažniji su: ▪ 3ds Max 2010, student verzija (modeli) ▪ Visual Studio 2008 Express C++ (programiranje) ▪ ARToolkit 2.65 (omogućava „augmented reality”) ▪ OpenSceneGraph 2.8.2 (kao „engine” za grafiku, koristi OpenGL) ▪ Da bi se ARToolkit i OSG mogli zajedno koristiti potrebno ih je kombinirati s alatom koji se naziva osgART ▪ TortoiseSVN za rad s repozitorijem koji se nalazio na Google Codeu ▪ Projekt smo podijelili u nekoliko dijelova na kojima su radili različiti članovi tima radi efikasnijeg obavljanja posla ▪ Glavna podjela je bila na modeliranje i programiranje ▪ Modeliranje je podijeljeno u dvije kategorije, na modele koji su vezani za glavnu scenu i multimarker te rekvizite koji se mogu naknadno dodavati na scenu pomoću vlastitih pojedinačnih markera što predstavlja prikaz drugačijeg načina interakcije u proširenoj stvarnosti ▪ Program je podijeljen na glavni dio koji se brine za postavljanje i pravilno iscrtavanje scene te povezivanje modela i markera, zatim na dio zadužen za upravljanje vozilom (akceleracija, inercija i zakretanje kotača radi dobivanja određene razine realizma), sustav kolizije da se spriječi izlazak vozila izvan granica scene i naposljetku dio zadužen za sučelje koje daje prikaz raznih opcija i brzine kretanja vozila
|