Opis problema/teme projekta
U današnje doba poboljšana tehnologija omogućava nam da si približimo mjesta na kojima nikad nismo bili. Stoga se svakodnevno traže novi načini kako spojiti virtualni sa stvarnim svijetom i sve popularnije postaju na primjer virtualne šetnje kojima se određeni prostor može pogledati u svim smjerovima. Virtualno okruženje simulirano računalom koje vjerodostojno predstavlja realan izgled dijelova grada, interijera, eksterijera i raznih mjesta te se sve više koristi. Pa tako i pri izradi računalnih igara prostor koji se prikazuje s razvojem tehnologije postaje sve više sličan onome kako bi izgledao uživo. Sam problem izrade računalnih igara svodi se na ostvarivanje prikladnog vizualnog okruženja izradom modela i tekstura te ostvarivanjem ispravne logike igre.
Grad Šibenik je sjedište Šibensko – kninske županije, nalazi se u prirodnoj luci posred istočne obale Jadranskog mora, na ušću rijeke Krke. Grad ima značajni prometni položaj i veliki turistički potencijal koji je dosta neiskorišten. Turizam grada Šibenika stalno se razvija te broj gostiju iz godine u godinu raste. S obzirom na kulturno – povijesno bogatstvo grada, njegov položaj i mogućnosti, Šibenik ima potencijala da još bolje iskoristi ono što mu je pruženo. Iz tog razloga za temu našeg projekta odabrali smo grad Šibenik i njegovu povijest da one koji nikada tamo nisu bili upoznamo s čarima i bogatstvom tog grada.
Projekt
Prilikom rada na projektu koristili smo sljedeće alate:
Projekt smo podijelili u nekoliko podzadataka:
- Razvoj koda
- podešavanje kamere
- logika igre
- grafičko sučelje
- Modeliranje
- model glavnog lika
- model grada
- model crkve i ostalo
- Produkcija glazbe - FL studio
Cilj projekta
Cilj projekta je izrada interaktivne računalne igre koja će se smjestiti na prostor grada Šibenika i obuhvatiti će dio njegove prošlosti i znamenitosti grada. Igra će biti napravljena s ciljem da bude virtualni turistički vodič kroz grad. Uz zadatke poput pronalaska blaga uz rješavanje zagonetki ili kviza igrač će naučiti ponešto o samome gradu i time se, nadamo se, zainteresirati za taj grad te posjetiti mjesta s kojima se upoznao u igri tako da ih upozna i u stvarnom svijetu.
Mi smo...
Mentor: Prof.dr.sc. Željka Mihajlović
Članovi tima:
- Ana Marija Komar (voditelj tima)
- Nikolina Očić
- Marko Đomlija
- Teon Banek
- Tomislav Ljubej
- Niko Mikuličić
- Ivan Hakštok
- Damir Ciganović - Janković
Video
Galerija