UVOD

Teksture su jedan izuzetan i sveprisutan element računalne grafike. Pomoću njih mnoga svojstva i pojave možemo učiniti izuzetno realnima, npr. izgled (površinske boje nekog tijela), gibanje (kretanje životinja, valovi tekućina) itd. Kako je glavni zadatak računalne grafike reproduciranje stvarnog svijeta na računalnom ili nekom drugom zaslonu, generiranje i primjena tekstura, teksturiranje, predstavljaju vrlo važan čimbenik tog znanstvenog područja.

Ovaj rad prikazuje rezultate istraživanja tekstura i njihovog sintetiziranja, s naglaskom na volumnim teksturama. Cilj je bio razviti učinkoviti algoritam te njegovu implementaciju koja će za neki dati uzorak generirati teksturu proizvoljne veličine. Jedini zahtjev koji je bio postavljen jest da generirana tekstura bude slična danom uzroku. Pri tome riječ „slična“ znači da promatrač kojem su dani uzorak i sintetizirana tekstura može pretpostaviti da su oni dio iste cjeline, ili da su nastale na isti ili sličan način.

bottom corner