Animacija kretanja kukaca

Završni rad br. 631
Petar Dučić Ak. god 2008/2009
Mentor: prof.dr.sc. Željka Mihajlović

 
   

Uvod

Glavni zadatak ovog rada je animacija kretanja kukaca u programskom alatu Blender. Prvo pitanje koje se postavlja jest: što uopce znaci rijec animacija? Možda odgovor možemo naci u samom korjenu rijeci: animacija dolazi od latinske rijeci animare , što znaci „oživjeti“. Uistinu, animirati i znaci pokrenuti nešto, što se samo po sebi ne pomice. U našem kontekstu, shvatit cemo ovaj pojam kao „oživjeti racunalne modele“. O animaciji cemo govoriti u prvom poglavlju ovog rada. Logicno pitanje koje citatelj dalje postavlja jest: što su to modeli i što oni predstavljaju u racunalnom svijetu? Pa, ukratko, oni predstavljaju dvodimenzionalni, odnosno trodimenzionalni prikaz nekog realnog objekta. Medutim, kako se ostvaruju ovi modeli? Ovi i njima slicni problemi objašnjeni su u drugom, odnosno trecem poglavlju ovog rada. Zadatak rada je izrada animacije u programskom alatu Blender. Zašto baš Blender, što je to Blender, te njegovo mjesto medu alatima za izradu 3D modela i animacije opisani su u kratkom pregledu spomenutih alata. Zatim dolazimo do zadnjeg, ali nipošto poslijednjeg poglavlja u kojem je opisan proces izrade jedne animacije kretanja kukaca. Kao reprezentativni primjer kukaca uzet je pauk, te se citatelju korak po korak objašnjava dolazak do finalnog produkta animacije.

Ideja ovog rada je okvirno upoznavanje citatelja s principima animacije, njihovoj ulozi u novije doba, te, na primjeru animacije kretanja pauka, približavanje samog programskog ostvarenja spomenutog problema.

 

 

Gl. izbornik


Naslovnica

Uvod

Implementacija

Rezultati

Zaključak

Sažetak

Preuzimanje

.Kontakt


www.templatemonster.uk.com
 

Petar Dučić, 2008/09