Ovim radom htjelo se citatelju predociti principe animacije, te približiti situaciju u animaciji danas. Bitno je naglasiti da animacija kao ideja postoji od pamtivijeka. Svi smo se kao mali igrali igrackama, te istima pokuavali dati životnost. U racunalnoj animaciji radi se o istoj stvari, samo uz razne efekte, tako da izgleda kao da racunalni objekti svoje pokrete obavljaju sami. Nadam se da je citatelj dobio barem okvirnu sliku kako do tih pokreta dolazi.
U dananje doba, kada su racunalna grafika i animacija postali sveprisutni, te se istima mogu baviti i mladi i stari, i bogati i siromani, na jedan alat treba obratiti posebnu pozornost. Govorimo, naravno o Blenderu, koji ba svima omogucava bavljenje spomenutim disciplinama. Nemojmo zaboraviti da, za razliku od vecine drugih alata iz ove brane, Blender dolazi u inacici za gotovo sve platforme, te je, naravno besplatan. Rezultat takvog nacina pristupa tržitu je gotovo neogranicen broj korisnika i volontera koji unaprjeduju program iz dana u dan. Ovakva situacija Blender stavlja u ulogu najbrže rastuceg softvera ovakvog tipa. Za par godina, lako je moguce da ce biti debelo ispred mnogo alata koji svoju cijenu postavljaju i na vie tisuca dolara, pa cak i blizu nedodirljive Maye.
. |