Sažetak


Postupci simulacije i prikaza tkanine

Ovaj rad opisuje način simulacije i prikaza modela tkanine. Drugo poglavlje opisuje fizikalni model tkanine definiranog preko sustava čestica povezanih oprugama. Izrađene su dvije vrste numeričke integracije te opisana njihova funkcionalnost i učinkovitost. Također su opisane metode potrebne za stabilizaciju simulacije. U trećem poglavlju prikazana je računalna interpretacija modela tkanine, njezinih atributa i metoda.

Četvrto poglavlje bavi se prolaskom kroz korake koji su potrebni za prikaz simulacije modela tkanine. Za prikaz potrebno je proći kroz izračun fizike, definiranje sustava svjetla, određivanje normala točaka tkanine te spajanje boje ili teksture poligonima modela tkanine. Peto poglavlje je posvećeno primjeni vanjskih sila na model tkanine. Implementirana su dva tipa sila: impuls udarca i sila vjetra. Šesto poglavlje opisuje sustav scene, utjecaj promjene parametara tkanine i načine interakcije korisnika sa simulacijom modela tkanine.
Ključne riječi: simulacija modela tkanine, sustav čestica povezanih oprugama, metoda selektiranje, verlet integracija

Abstract


Procedures for cloth simulation and rendering

This paper describes methods for simulation and rendering cloth. Second chapter describes physical model of cloth defined through particle string system. There are two methods of numerical integration represented in this paper. Their functionality and efficiency are also presented with methods for making simulation stable. Third chapter shows computer interpretation of cloth model his attributes and methods.

Fourth chapter deals with passing through steps needed for rendering cloth simulation. For that purpose we need to calculate physics, define light system, calculate and determine normal vectors of cloth points and finally coloring and texturing cloth model. Fifth chapter is dedicated for applying outer force influence in cloth simulation. There are two type of force implemented in this simulation: impulse impact and wind force. Sixth chapter describes scene, effects generated by changing cloth parameters and interaction between user and cloth simulation.
Key words: cloth simulation, particle spring system, picking method, verlet integration