Sažetak


Naslov: Animacija modela vodenih površina


U ovom radu predstavljen je značaj fizikalnih metoda simulacije fluida i razlozi koji su doveli do njihove sve šire primjene u svakodnevnom životu. Dan je kratak pregled trenutno aktualnih metoda iz računalne dinamike fluida, grane računarske znanosti koja proučava to područje. Navedene su njihove primjene, prednosti i nedostaci. Konačan cilj rada je bio razviti program koji će koristiti jednu od spomenutih fizikalnih metoda simulacije za ostvarivanje animacije modela vodene površine. Odabrana je metoda Boltzmannove rešetke, a u pismenom dijelu rada je ta metoda detaljnije opisana s razlozima zašto je baš ona odabrana. Osim toga, opisan je način programske implementacije te metode i problemi koji su se javili prilikom razvoja te moguća buduća poboljšanja i proširenja funkcionalnosti.

Ključne riječi:

voda, fluid, fizikalna animacija, računalna dinamika fluida, LBM, metoda Boltzmannove rešetke