Sažetak
U radu je dan pregled modernih tehnika simulacije trodimenzionalnosti površine pomoću teksture. Opisana je njihova teorijska i matematička podloga te njihova primjena u simulaciji urbanih i prirodnih terena. Napravljena je programska implementacija preslikavanja uz efekt paralakse i reljefnog preslikavanja u Irrilicht grafičkom pokretaču. Korišteni su programi za sjenčanje napravljeni pomoću GLSL jezika za sjenčanje te programa AMD RenderMonkey. Obavljena su mjerenja implementiranih tehnika na primjerima urbanih i prirodnih terena.
Ključne riječi: reljefno preslikavanje teksture, preslikavanje uz efekt paralakse, iscrtavanje terena, urbani teren, prirodni teren, iscrtavanje pomoću promjene uzoraka teksture, Irrilicht grafički pokretač, algoritmi praćenja zrake.
Categories :
- Uvod
- Visinske mape
- Preslikavanje uz efekt paralakse
- Reljefno preslikavanje
- Rezultati
- Zaključak
- Sažetak
Linkovi
- PDF verzija rada
- Fakultet elektrotehnike i računarstva
- Zavod za elektroniku, mikroelektroniku, računalne i inteligentne sustave