Zaključak


Simulacija mekih objekta predstavlja budućnost računalne grafike. Ona daje objektima dozu realnosti koja se pomoću krutih i na taj način statičnih objekata ne može postići. Korištenje sustava čestica povezanih oprugama otvara razne mogućnosti primjene unutar računalne grafike. Stvaranjem fizikalne strukture modela mekog objekta je jedna od njih. Kreiranjem i povezivanjem fizikalne strukture sa različitim modelima objekta mogu se kreirati razni efekti poput: simulacije gibanja krošnje drveta, simulacija utjecaja vjetra na raslinje i nešto sasvim ne intuitivno kao što je kreiranje trodimenzionalnog savitljivog teksta. 

Modeli mekih objekata su iskoristivi na različite načine. Ponajprije u računalnim igrama i filmskoj industriji za prikaz realističnih objekata kojima se deformira oblik prilikom djelovanja vanjskih i unutarnjih sila. Druga velika grana njihove primjene je unutar medicine kroz simulaciju rada pojedinih organa. Simuliranje dinamičkih pojava iz stvarnog svijeta unutar računalnog sustava otvara nove horizonte računalne grafike i animacije. Primjene sustava modela čestica povezanih oprugama su raznolike, potrebna je samo inspiracija.