O projektu

Dobrodošli!

Uređivač terena je programsko rješenje koje omogućuje postavljanje i upravljanje trodimenzionalnim modelima na terene velikih dimenzija. Projekt je zamišljen kao nadogradivo rješenje kojim je stvoren okvir za daljnji razvoj aplikacije. Sustav je razvijen oko model-view-controller obrasca objektnog oblikovanja, a prilikom razvoja je posebna pažnja posvećena mogućnosti proširivanja i dodavanja funkcionalnosti alata za  upravljanje objektima.

Mogućnosti i svojstva Uređivača terena:
·učitavanje i prikazivanje terena velikih dimenzija (testirano na 60Gb bazi terena). Format terena je *.pak i trenutno je zatvorenog koda
·osnovne operacije nad objektima na terenu (umetanje izravno na teren, brisanje, te operacije translacije, rotacije i skaliranja za fino ugađanje). Osim mogućnosti korištenja transformacijskih operacija izravnim unosom parametara moguće je i pomoću miša interaktivno mijenjati parametre.
·korištenje jedinica za sjenjčanje za postizanje posebnih efekata, od kojih je trenutno implemntiran noćni vid
·navigiranje terenom u fullscreen modu
·osim na Windows platformi (testirano) kod bi trebalo bit moguće prevesti i za druge platforme pošto je aplikacija temeljena na Open Source bibliotekama.

Korišteni alati i biblioteke:
·Microsoft Visual C++ 2008 - projekt je izvorno napisan za ovaj prevoditelj, a C++ se nametnuo kao najčešće korišteni programski jezik za razvoj 3D aplikacija koje rade u stvarnom vremenu
·OpenSceneGraph 2.8 - Open Source biblioteka za prikazivanje 3D scene zasnovana na grafu scene i OpenGL-u kao sustavu za iscrtavanje. Robusnost, prenosivost, velik raspon mogućnosti i jednostavnost korištenja OSG-a bili su glavni argumenti za korištenje ove biblioteke
·wxWidgets  i wxFormBuilder - wxWidgets je portabilna Open Source biblioteka za izradu grafičkog sučelja.

Prilikom modeliranja sučelja koristili smo razvojno okružje wxFormBuilder koje omogućuje jednostavno vizualno oblikovanje grafičkog sučelja