FER |  ZEMRIS |  Računalna grafika |  Računalna animacija 
Smanji tekst Povećaj tekst

Zaključak


Rezultati simulacija su potvrdili većinu pretpostavki. Klasična metoda detekcije sudara se je pokazala vrlom sporom i neprimjenjivom u širokoj fazi detekcije sudara većeg broj objekata. BSP stablo, samo-podesivo BSP stablo te algoritam brojenja parova i pojednostavljivanja su konstantno pokazivali bolje performanse od klasične metode. Kod većeg broja objekata i njihovog slučajnog rasporeda bez iscrtavanja, faktori ubrzanja su iznosili redom čak 47 (BSP stablo), 40 (samo-podesivo BSP stablo) i 3,33 (algoritam brojenja parova i pojednostavljivanja).


Algoritam brojenja parova i pojednostavljivanja je pokazao najbolje performanse (najveće faktore ubrzanja iscrtavanja u odnosu na klasičnu metodu) kod manjeg broja objekata (do 500), te općenito, na scenama gdje gustoća objekata nije velika te postoji malo preklapanja projekcija objekata po osima i nije potrebno raditi puno stvarnih testova kolizije. Pri većem broju objekata raste broj preklapanja i broj testova kolizije pa se performanse te metode pri većem broju objekata približavaju klasičnoj metodi.


BSP stablo te samo-podesivo BSP stablo pokazuju najbolje performanse kod većeg broja objekata (>500). Kod slučajnog rasporeda objekata BSP stablo pokazuje najbolje performanse, jer tijekom cijele simulacije može vršiti dovoljno dobru podjelu prostora i bez samo-podešavanja. Kod detekcije sudara većeg broja objekata gdje se raspored objekata tijekom simulacije znatno razlikuje od početnog, preporučljivo je koristi samo-podesivo BSP stablo jer ono daje najbolje faktore ubrzanja.



<< Rezultati simulacije | Literatura >>