Testno računalo se sastojalo od Intel Core 2 Duo 2.00GHz procesora, 1GB RAM-a i GeForce 9400M grafičke kartice, što spada u nižu klasu računala koja mogu izvršavati ovaj program i za posljedicu ima sporije rezultate. Na testnom računalu program za generiranje bodlji postigao je sljedeće rezultate:
Model | Originalni broj poligona | Br. poligona nakon programa za sjenčanje | Rezolucija prikaza | Okvira po sekundi | Okvira po sekundi bez programa za sjenčanje |
---|---|---|---|---|---|
Sphere.ms3d | 1116 | 4464 | 1024x768 | 57 | 85 |
Teddy_low.ms3d | 2814 | 11256 | 1024x768 | 26 | 85 |
Teddy.ms3d | 19152 | 76608 | 1024x768 | 13 | 85 |
Oba modela se bez programa za sjenčanje izvode maksimalno ograničenom brzinom, dok primjećujemo da broj iscrtanih okvira po sekundi pada proporcionalno broju generiranih poligona.
Možemo primjetiti da se usporenje ne događa samo zbog novonastalih poligona, već zbog izvođenja programa za sjenčanje geometrije. To se uočava na modelu Teddy.ms3d koji originalno ima 19152 poligona, i sam model se iscrtava maksimalnom brzinom, dok se Teddy_low.ms3d koji nakon generiranja bodlji još uvijek ima skoro dvostruko manji broj poligona izvršava puno sporije.
Model | Originalni broj poligona | Originalni broj vrhova | Broj vrhova nakon programa za sjenčanje | Rezolucija prikaza | Okvira po sekundi | Okvira po sekundi bez programa za sjenčanje |
---|---|---|---|---|---|---|
Sphere.ms3d | 1116 | 617 | 9545 | 1024x768 | 85 | 85 |
Teddy.ms3d | 19152 | 9578 | 162794 | 1024x768 | 17 | 85 |
Bitno je primjetiti da na modelu sa velikim brojem poligona brzina izvođenja pada na 17 okvira po sekundi što se već primjeti u smanjenoj glatkoći izvođenja i odzivu programa na kontrole. Tako da nije ni čudno što je orginalna metoda zahtjevala i po nekoliko sati samo za generiranje modela, dok ovdje i generiramo i napravimo projekciju scene svakih 60ms.
Na modelu sa manjim brojem poligona se primjeti i da sa generiranom dodatnom geometrijom broj okvira po sekundi ostaje na maksimalnom ograničenom iznosu, ali porastom broja poligona, osmerostruko brže raste i broj novonastalih vrhova, pa tako već i manje promjene broja poligona mogu dovesti do značajnijih razlika u brzini izvođenja.