Kartiranje i verifikacija prometne signalizacije

Rezultati

05.2011. Razvijena je metoda interpolacije GPS očitanja uz pomoć koje su dobiveni prvi upotrebljivi rezultati spajanja georeferenciranih perspektivnih slika u ortogonalni mozaik ceste.

Za detalje molimo pogledati članak.

Mozaik 2011-04
 
05.2011. Ostvaren je napredak u pronalaženju i praćenju središnje linije estimiranjem parametara geometrijskog modela. Postignuta je ispravna detekcija u oko 90% obrađenih slika.

Za detalje molimo pogledati članak.

Centerline 2011-04
 
04.2011. Predložili smo novi način prikaza prostorno-vremenskih osobina praćenog objekta koji će biti važna komponenta pri detekciji proizvoljnih oblika s oštrim zaklanjajućim granicama, uključujući i znakove te reklamne table i panoe.

Osnovna ideja predloženog formalizma je promatrati histograme pojedinih potprozora praćenog objekta u vremenu. Histogram značajki središnjeg potprozora je konstantan, dok se gornji desni potprozor mijenja: iz toga zaključujemo da gornji-desni potprozor ne pripada objektu nego pozadini.

Za detalje molimo pogledati članak.

STA 2011-04
 
12.2010. Postupak kondicioniranja skupa za učenje u velikoj je mjeri smanjio probleme vezane uz lokacijsku nepreciznost detektiranih znakova. Performansa raspoznavanja detektiranih trokutnih znakova kondicioniranim klasifikatorom u pojedinačnim slikama dosegla je 93%.

Slika prikazuje usporedbu performanse raspoznavanja detektiranih znakova običnim (plavi graf) i kondicioniranim klasifikatorom (crveni graf), u ovisnosti o lokalizacijskoj preciznosti detektiranog znaka.

Za detalje molimo pogledati članak.

Recognition 2010-11
 
12.2010. Postupkom odbacivanja lažnih detekcija jakim klasifikatorom u posljednjem stupnju kaskade znatno smo poboljšali performansu detekcije. Na pojedinačnim slikama trokutnih znakova postižemo preciznost od visokih 89% uz zadržan odziv od oko 95%.

Na slici su prikazani primjeri vrlo rijetkih neispravnih detekcija koje su uspjele zavarati dodatni filtar.

Za detalje molimo pogledati članak.

False positives 2010-11
 
09.2010. Inzistiranje na vremenskoj konzistenciji uzastopnih detekcija istog znaka dovelo je do poboljšanja lokalizacijske preciznosti detekcija te do manjeg broja krivih detekcija. Video demo 2010-09
 
05.2010. Razvijena je metoda za estimiranje paraboličkog modela ceste temeljena na slučajnom uzorkovanju (RANSAC). Metoda je primijenjena za prepoznavanje razdjelne linije dvosmjerne ceste. centerline recognition
 
05.2010. Program za označavanje proširen je na način da omogućava poluautomatsko označavanje trokutnih znakova primjenom do sada razvijenih metoda detekcije i prepoznavanja. Marker 2010
 
03.2010. Primjenom klasifikatora temeljenog na Fisherovoj diskriminantnoj analizi ostvareni su rezultati prepoznavanja detektiranih znakova od preko 90% (za dobro zastupljene razrede u skupu za učenje). Ovaj rezultat upućuje na to da zadovoljavajući rezultati mogu biti postignuti unatoč lokalizacijskoj nepouzdanosti odziva detektora Viole i Jonesa. LDA + 1NN results
 
09.2009. Međunarodni ocjenjivački sud 7. međunarodnog sajma ARCA 2009 našem projektu je dodijelio vrijedno priznanje SPECIAL PRIX ARCA (slike, brošura). ARCA09
 
05.2009. Baza znakova je korištena za evaluaciju detekcije znakova postupkom Viole i Jonesa, rezultati su prikazani na konferenciji OeAGM (pdf). Postignut je zadovoljavajući stupanj detekcije (preko 95%), dok međutim preciznost nije zadovoljavajuća (mnogo lažnih prijava, detektirani položaji odstupaju od pravih). Nedostatke ćemo pokušati otkloniti u daljnjem radu, korištenjem boje, oblika, konteksta i geometrije. detection
 
04.2009. Ostvareni su svi potebni tehnički preduvjeti za integraciju s programskim sustavom partnerske organizacije.
 
03.2009. Korištenjem programa za označavanje, označeno je preko 2000 položaja prometnih znakova u ulaznim slikama. Prva snimanja obavljena su kamerom koja ima isprepleteni video izlaz, što rezultira efektom češlja (pogledati npr. donji desni znak na slici desno). Sve smetnje nisu riješene ni u novijim snimkama jer još uvijek imamo zamućenje uslijed kretanja (motion blur). groundtruth
 
07.2008. Dovršen je razvoj programa za označavanje položaja prometnih znakova. Razvijeni program je neizostavna infrastrukturna potpora za iscrpnu evaluaciju razvijenih postupaka. Program i upute se mogu slobodno preuzeti s našeg poslužitelja. Prije korištenja molimo proučiti priloženu licencu. marker