Glavna problematka je
spajanje više uzorkovanih dijelova (skenova) objekta u cjelinu tj.
u jedan objekt koji ce biti digitalna kopija skeniranog originala.
Svaka uzorkovana cjelina (engl. scan), pohranjena kao mrea poligona,
sadri informacije (tocke, plohe) odredene projekcije uzorkovanog
objekta. Dio informacija je jedinstven i ne moe se dobiti iz mree
poligona niti jedne druge projekcije, dok je dio informacija redundancije
tj. preklapanja s drugim mreama.
Jedinstveni dio informacije
tj. mree poligona vaan je za rekonstrukciju objekta u toj
projekciji dok je redundantni dio vaan za spajanje sa susjednim
mreama tj. mreama susjednih projekcija. Npr. za objekt se
zadaje referentna strana tj. projekcija te se objekt uzorkuje, zatim se
okrene za npr. 45 stupnjeva te se opet uzorkuje itd. Tako se dobiju uzorkovane
cjeline (kao mree poligona) više projekcija objekta (pod kutom
od 0 stupnjeva, pod kutom od 45 stupnjeva, pod kutom od 90 stupnjeva itd.)[13].
Svaka tako dobivena mrea sadri informacije o novom, još
ne snimljenom dijelu objekta kao i informacije koje se preklapaju s informacijama
iz prethodnog snimanja (dio tocaka se preklapa). Dvije susjedne mree
(npr. od 0 stupnjeva i 45 stupnjeva) spajaju se na osnovi zajednickih
informacija tj. tocaka u kojima se preklapaju. Na dvije susjedne mree
odabiru se parovi tocaka koje bi trebale predstavljati istu tocku na stvarnom
objektu. Dakle, par tocaka odabiremo tako da na obje mree odredimo
tocke (nekom od metoda) koje si najbolje odgovaraju (po nekom pravilu).
Mree se dalje spajaju tako da se te uparene tocke pokušaju
dovesti što blie jedna drugoj (u iste koordinate ako je moguce).
To se ostvaruje primjenom algoritma poravnavanja. Postupak se ponavlja
dok se ne zadovolji eljeni uvjet (npr. spajanje je s minimalnom
greškom) ili dok se ne postigne odredeni broj iteracija. Isti postupak
se primjenjuje i za ostale mree te se tako gradi 3D model objekta

|