Metode poravnavanja


1. point-to-point
- «tocka na tocku» poravnavanje [11]
- koristi metodu najmanjih kvadrata za pronalaženje 3D transformacije koja poravnava sve tocke u skupu (odabrane tocke) s njihovim odgovarajucim parovima
- tocke jedne površine su pridružene odgovarajucim diskretnim tockama druge površine
- problem je tocno upariti tocke na dvije mreže te se teško postiže
- dobiva se jako dobro poravnanje ali se ne preporucuje kod poravnavanja parova mreža poligona jer dugo traje a može i divergirati

 


2. point-to-plane
- «tocka na tangentnu plohu» poravnavanje [9]
- inkrementalno poboljšava poravnavanje pronalazeci male rotacije i translacije koje pomicu tocke bliže tangetnim plohama (engl. tangent planes) njihovih odgovarajucih parova
- tocke su pridružene odgovarajucim tangentama
- vec nakon nekoliko iteracija pronalazi rješenje te najcešce konvergira
- preporuca se kod poravnavanja parova mreža