Metode poravnavanja
1. point-to-point
- «tocka na tocku» poravnavanje [11]
- koristi metodu najmanjih kvadrata za pronalaenje 3D transformacije
koja poravnava sve tocke u skupu (odabrane tocke) s njihovim odgovarajucim
parovima
- tocke jedne površine su pridruene odgovarajucim diskretnim
tockama druge površine
- problem je tocno upariti tocke na dvije mree te se teško postie
- dobiva se jako dobro poravnanje ali se ne preporucuje kod poravnavanja
parova mrea poligona jer dugo traje a moe i divergirati

2. point-to-plane
- «tocka na tangentnu plohu» poravnavanje [9]
- inkrementalno poboljšava poravnavanje pronalazeci male rotacije
i translacije koje pomicu tocke blie tangetnim plohama (engl. tangent
planes) njihovih odgovarajucih parova
- tocke su pridruene odgovarajucim tangentama
- vec nakon nekoliko iteracija pronalazi rješenje te najcešce
konvergira
- preporuca se kod poravnavanja parova mrea
|