Programski kod je pisan i preveden pomoću Microsoftovog
alata Visual Studio. Upotrijebljeni jezik je bio C++ čije su objektne
mogućnosti korištene u instanciranju objekata potrebnih za efikasnu
izgradnju memorijske strukture zapisa tijela omeđenih elementima površine,
a pozivi grafičkom protočnom sustavu su obavljani preko OpenGL API-a. Za
korisničko sučelje je korišten programski kod Microsoft Foundation Classes
(MFC) biblioteka koji omogućuje brzu i jednostavnu izgradnju
user-friendly sučelja sa svim potrebnim elementima kao što su prozori,
dijalog-prozori, izbornici, ploveći izbornici ili alatne i statusne trake.
Aplikacija je testirana na konfiguraciji sa AMD Athlon
3000+ procesorom, 512MB memorije i grafičkom karticom ATI Radeon 9600 sa
256MB memorije. Program postiže brzinu iscrtavanja od 60-tak FPS-a, pri
manjim rezolucijama uzorkovanja, što je ujedno i maksimum jer se za
iscrtavanje koristi vremenski brojač koji ima rezoluciju od preko 10 ms
(prema Microsoftovoj dokumentaciji).

Zavisno o kompleksnosti tijela (broja elemenata površine)
brzina iscrtavanja pada, ali ne znatno, tako da za vrlo kompleksne objekte
sa po preko 500k elemenata površine iznosi još uvijek preko 15 FPS-a. U
sami frame-rate nije uračunato vrijeme potrebno da se obavi sama Booleova
operacija i konstruira novi objekt koje iznosi od 0.5s pa sve do preko 10s
za iznimno kompleksna tijela, međutim, to se vrijeme troši samo onda kada
korisnik već pozicionira tijela te pokrene traženu operaciju, te ne utječe
bitno na brzinu izvođenja aplikacije u cijelosti.
Primjer rada programa može se vidjeti na slici gdje se
vide presjek, razlika i unija kugle i kocke.

I na kraju još jedan od primjera, animirana scena nastala kao rezultat
simulacije glodanja uzastopnim ponavljanjem operacije razlike kocke i
kugle (kugla kao glava alata glodalice)
GLODALICA
|