Naslovnica Sažetak Rezultati Preuzimanja Kontakt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sažetak

Sažetak rada na hrvatskom i engleskom jeziku.

Hrvatski

Dopunjena stvarnost predstavlja pojam koji je danas sve u prisutniji u raznim sferama života (edukacija, arhitektura, zabava i sl.). Jedan od najaktualnijih predstavnika je industrija igara – ljudi teže da prošire svoj doživljaj virtualnog svijeta, te zbog toga žele virtualne objekte dovesti u stvarnost. Ovdje se koristi pinhole model kamere za grafičko predstavljanje i obradu unutar računala. Za miješanje slike je korišteno video miješanje (ekran računala i web kamera). Implementacija programskog rješenja (igra „auto nogomet“) je napravljena u jeziku C#, uz pomoć različitih tehnologija – za ostvarivanje praćenja markera (ALVAR), simulaciju fizike (Newton Dynamics), računalnog vida (OpenCV) – koje je platforma Goblin XNA ukomponirala u jednu cjelinu.

 

Engleski

Augmented reality is a term ever more present in various aspects of modern life. (e.g. education, architecture, entertainment, etc.) One of it's most prominent examples is the game industry - people strive to expand their virtual world experience by bringing virtual objects into a real-life environment. A pinhole camera model is used for graphical representation and computer processing. Image mixing is realized through video mixing (computer screen and a web camera). The program solution ("auto-soccer" game) is implemented using the C# language through various technologies - marker motion tracking (ALVAR), physics simulation (Newton Dynamics), computer vision (OpenCV) - all incorporated into a single entity using the Goblin XNA platform.