Sažetak
Sažetak
Preslikavanje tekstura upotrebom oktalnog stabla je relativno novi pristup. Njegova prednost je korištenje 2D tekstura bez potrebe za parametrizacijom objekta. U ovom radu objašnjen je postupak kreiranja oktalnog stabla i spremanje teksture, doduše samo u obliku boje određenog poligona. Glavna ideja je spremanje podataka o teksturi u listove oktalnog stabla. Objašnjena su dva algoritma za kreiranje oktalnog stabla te je dana usporedba tih algoritama u vidu vremena izvođenja. Za potrebe stvaranje teksture napisana je i aplikacija za bojanje poligona. Dodatno, kreirano oktalno stablo korišteno je i prilikom preslikavanja volumnih tekstura, odnosno raspoređivanja volumnih tekstura.
|
Abstract
Texture mapping using an octree is relatively new approach. The advantage of using it is avoiding mesh parameterization that is usually everything but simple. In this paper, I have explained the procedure for creating an octree and saving a texture, though only in a form of polygon color representation. The main idea is to save texture data into the leaves of an octree. For that purpose I presented two algorithms and comparison of their execution times. Mesh painting application was written for painting the polygons and by that creating a texture. Created octree was also used for volume texture mapping.
|