Kinematički model čovjeka

Navigacija:

Uvod

Opis rada

Rezultati

Kontakt

Preuzimanje

Opis rada

U ovom radu pokušali smo opisati izgradnju jednostavnog hijerarhijskog modela čovjeka te animiranje korištenjem direktne odnosno inverzne kinematike. Služili smo se programskim jezikom C++ i grafičkim standardom OpenGL.

Prvo poglavlje je uvodna riječ rada, te govori o potrebi za razvojem kinematičkih struktura.

Drugo poglavlje daje općenite informacije o kinematičkim strukturama tj. kako se izgrađuju, od čega se sastoje te načine na koje se mogu animirati. Detaljnije su opisane one metode koje se koriste u programskom ostvarenju.

Nakon toga opisuje se ostvarenje programskog rješenja. Prvo se opisuje izgradnja modela i njegovih komponenata. Zatim se osvrćemo na implementiranje algoritama direktne i inverzne kinematike radi ostvarenja animacije. Direktna kinematika je demonstrirana preko modela koji simulira ljudski hod. Inverzna kinematika je demonstrirana preko modela koji rukama dohvaća kuglicu koja lebdi u zraku. Pred kraj je provedena usporedba, te prednosti i nedostaci pojedinih načina animiranja izgrađenog kinematičkog modela čovjeka.

Željko Mijočević, Završni rad br. 1913
Fakultet elektrotehnike i računarstva 2011.