Sažetak
ANIMIRANE KINEMATIČKE STRUKTURE
Glavni zadatak ovog rada je  upoznavanje s kinematičkim strukturama te njihovo animiranje na primjeru  animacije kretanja čovjeka. Rad se sastoji od pet poglavlja, kroz koja se  čitatelju pokušava objasniti ostvarenje glavnog zadatka.
      Drugo poglavlje se bavi pojmom  animacije, tipovima i tehnikama animiranja. Budući da se u radu koristimo 3D  računalnom animacijom ona je i podrobnije objašnjena.
      U trećem poglavlju upoznajemo se  s kinematikom i njezinim tipovima: Unaprijedna i inverzna kinematika. Inverzna  kinematika je detaljnije objašnjena jer je njezina primjena velika te se  također koristi i u izradi animacije kretanja čovjeka. 
      U četvrtom poglavlju čitatelja se  postepeno vodi kroz sve korake izrade modela čovjeka, svih potrebnih  struktura za animaciju te samu animaciju  kretanja čovjeka, tj. hodanja. Koristimo se programskim alatom Blender.
    
    
Summary
ANIMATED KINEMATIC STRUCTURES
The main task of this work is to introduce the  reader to kinematic structures and their animation on the example of human's  walk. The work is composed of five chapters, which are trying to explain the  realization of the task.
      The second chapter deals with the term  „animation“, types and techniques of animation. Since in this work we use 3D  computer animation, it is explained in more detail.
      In the third chapter we are introduced to the  kinematics and its types: Forward and inverse kinematics. Inverse kinematics is  explained in more detail because of its great application and is also used in  the production of human's walk.
      In the fourth chapter, the reader is gradually  led step-by-step through man modeling, all the necessary structures for  animation, and the animation of human's walk. We use a software tool Blender.