Pitanja koja prate video predavanja:

  1. Na koje dvije razine dijelimo računalnu grafičku opremu? Od čega se sastoje?
  2. Kako se zove memorija u koji se iscrtava slika za prikaz na ekran?
  3. Kako se zove tablica kojom kodiranu boju u memoriji pretvaramo u boju za prikaz? Kada ju moramo koristiti, a nam nije potrebna?
  4. Koji kompromis nastaje ograničenom širinom zapisa boje?
  5. Kojom tehnikom ostvarujemo prikaz sivih boja korištenjem samo crnih i bijelih piksela? Koja je najveća prednost ove tehnike?
  6. Što označava izraz GPGPU u razvoju grafičkih kartica?
  7. Koja je glavna karakteristika načina rada grafičke kartice? Objasnite izraz SIMD.
  8. Nabrojite pet vrsta spremnika koji se mogu koristiti za iscrtavanje scene.
  9. Do koje pojave dolazi kada više poligona stavimo u istu prostornu lokaciju? Kako ju možemo ublažiti?
  10. Koju ćemo vrstu z-spremnika koristiti ako naša scena sadrži objekte više različitih redova veličine?
  11. Koje vrste spremnika teksture razlikujemo?
  12. Kako se zove pojava koja nastaje prikazom dimaničke scene jednim slikovnim spremnikom? Kako ga možemo prepoznati? Kako se ovaj problem riješava dvostrukim spremnikom?
  13. Zašto je potrebna sinkronizacija dvostrukog spremnika? Koja pojava može nastati ovom tehnikom?
  14. Zašto prije iscrtavanja moramo obrisati spremnik dubine?
  15. Što pohranjuje služi spremnik maske?
  16. Za vježbu: