Pitanja koja prate video predavanja:
- Što trebamo napraviti kontinuiranim objektima kako bismo ih mogli iscrtati na računalu?
- Kojim se algoritmom iscrtavaju dužine po rasteru? Zašto izvedba ovog algoritma mora biti optimalna?
- Na kojoj se jednadžbi temelji algoritam? Koje je ograničenje osnovnog algoritma?
- Zašto nije dobro za svaki piksel računati jednadžbu?
- Kako se ostvaruje cijelobrojna varijanta algoritma?
- Kako se algoritam proširuje na sve nagibe dužine, a kako za sve smjerove?
- Pomoću koje informacije u algoritmu možemo “besplatno” ostvariti učinak anti-aliasa?
- Koji je drugi pristup anti-aliasu? Koji je njegov kvalitativni nedostatak?
- Nad kakvim objektima je moguće primijeniti ovaj algoritam za rasterizaciju?
- Koji se problem može javiti pri popunjavanju poligona naivnim uzorkovanjem?
- Za što se koristi DDA algoritam? U usporedbi s Bresenhamovim algoritmom, koje piksele daje postupak DDA?
- Kako definiramo konkavan poligon? Kako popunjavamo konkavne poligone? Radi li taj postupak za kompleksne poligone?
- Što je uzrok učinka aliasa? Kako glasi Nyquist-Shannon-ov teorem uzorkovanja? Prema teoremu, između kojih dvaju svojstava se javlja kompromis?
- Za vježbu:
- Iscrtajte dužinu na papiru prateći algoritam i bilježeći veličinu greške (odstupanja).
- Što filtri za zamučivanje (poput Gauss-ovog ili Box-ovog) mijenjaju u frekvencijskoj domeni signala kako bi zadovoljili Nyquist-Shannon-ov teorem i time ublažili učinak aliasa?
- Što postupci za naduzorkovanje (poput SSAA i MSAA) mijenjaju kako bi zadovoljili Nyquist-Shannon-ov teorem?
- Proučite minilekcije