Pitanja koja prate video predavanja:

  1. Što trebamo napraviti kontinuiranim objektima kako bismo ih mogli iscrtati na računalu?
  2. Kojim se algoritmom iscrtavaju dužine po rasteru? Zašto izvedba ovog algoritma mora biti optimalna?
  3. Na kojoj se jednadžbi temelji algoritam? Koje je ograničenje osnovnog algoritma?
  4. Zašto nije dobro za svaki piksel računati jednadžbu?
  5. Kako se ostvaruje cijelobrojna varijanta algoritma?
  6. Kako se algoritam proširuje na sve nagibe dužine, a kako za sve smjerove?
  7. Pomoću koje informacije u algoritmu možemo “besplatno” ostvariti učinak anti-aliasa?
  8. Koji je drugi pristup anti-aliasu? Koji je njegov kvalitativni nedostatak?
  9. Nad kakvim objektima je moguće primijeniti ovaj algoritam za rasterizaciju?
  10. Koji se problem može javiti pri popunjavanju poligona naivnim uzorkovanjem?
  11. Za što se koristi DDA algoritam? U usporedbi s Bresenhamovim algoritmom, koje piksele daje postupak DDA?
  12. Kako definiramo konkavan poligon? Kako popunjavamo konkavne poligone? Radi li taj postupak za kompleksne poligone?
  13. Što je uzrok učinka aliasa? Kako glasi Nyquist-Shannon-ov teorem uzorkovanja? Prema teoremu, između kojih dvaju svojstava se javlja kompromis?
  14. Za vježbu: