Pitanja koja prate video predavanja:
    
	
	- Što trebamo napraviti kontinuiranim objektima kako bismo ih mogli iscrtati na računalu? 
 
	- Kojim se algoritmom iscrtavaju dužine po rasteru? Zašto izvedba ovog algoritma mora biti optimalna? 
 
	- Na kojoj se jednadžbi temelji algoritam? Koje je ograničenje osnovnog algoritma? 
 
	- Zašto nije dobro za svaki piksel računati jednadžbu? 
 
	- Kako se ostvaruje cijelobrojna varijanta algoritma? 
 
	- Kako se algoritam proširuje na sve nagibe dužine, a kako za sve smjerove? 
 
	- Pomoću koje informacije u algoritmu možemo “besplatno” ostvariti učinak anti-aliasa? 
 
	- Koji je drugi pristup anti-aliasu? Koji je njegov kvalitativni nedostatak? 
 
	- Nad kakvim objektima je moguće primijeniti ovaj algoritam za rasterizaciju? 
 
	- Koji se problem može javiti pri popunjavanju poligona naivnim uzorkovanjem? 
 
	- Za što se koristi DDA algoritam? U usporedbi s Bresenhamovim algoritmom, koje piksele daje postupak DDA? 
 
	- Kako definiramo konkavan poligon? Kako popunjavamo konkavne poligone? Radi li taj postupak za kompleksne poligone? 
 
	- Što je uzrok učinka aliasa? Kako glasi Nyquist-Shannon-ov teorem uzorkovanja? Prema teoremu, između kojih dvaju svojstava se javlja kompromis? 
 
	- Za vježbu: 
 
	
		- Iscrtajte dužinu na papiru prateći algoritam i bilježeći veličinu greške (odstupanja). 
 
		- Što filtri za zamučivanje (poput Gauss-ovog ili Box-ovog) mijenjaju u frekvencijskoj domeni signala kako bi zadovoljili Nyquist-Shannon-ov teorem i time ublažili učinak aliasa? 
 
		- Što postupci za naduzorkovanje (poput SSAA i MSAA) mijenjaju kako bi zadovoljili Nyquist-Shannon-ov teorem? 
 
    - Proučite minilekcije