Uvod

Matematička podloga

Opis rada programa

Ulazni podaci

Interpolacija na cijelom modelu

Interpolacija na označenom području

Izlazni podaci

Rezultati

Zaključak

Literatura

Download

Izlazni podaci

Izlaz nam je animacija u nekomprimiranom .avi formatu. Kompresija je moguća, ali ju ne koristimo zbog gubitka dijela informacije. Za kreiranje .avi datoteke korišten je AviGenerator. AviGenerator je open-source OpenGL wrapper za Video for Windows API. Napisao ga je Jonathan de Halleux, te je dao kod na slobodno korištenje. Sam C++ kod je skinut sa web stranice [8].

Naravno, ako nam ne treba animacija, konačan izraz lica je moguće spremiti kao već spomenutu .head datoteku. A razvijen je i konverter u .obj format. OBJ format je jedan od najraširenijih ASCII 3D formata, a razvila ga je tvrtka Alias Wavefront. Ovaj format je izabran zbog jednostavnosti strukture zapisa podataka, te raširenosti formata.


.OBJ osnovna specifikacija:

# - Komentar.


v xyz - Navođenjem slova v i specificiranjem x,y i z komponente točke, definira se točka objekta. Sve točke se definiraju jedna iza druge.


vt uv[w] - Koordinate za teksture, opcionalno.


vn x,y,z - Specificira se normala točke, opcionalno.


f v1[/vt1][vn1] v2[/vt2][vn2] v3[/vt3][vn3] - Specificira se poligon navođenjem tri ili više rednih brojeva. Brojevi pokazuju na prije definirane točke. Prva zapisana točka ima redni broj 1. Opcionalno, mogu se navesti normale i koordinate za teksture po istom principu.


g name - Grupiranje definiranih poligona u podgrupe. Svi poligoni nakon ove naredbe bit će u podgrupi određenoj imenom name, opcionalno.