Zaključak


U ovom radu, kroz opis odabranih tehnika, demonstrirane su brojne prednosti korištenja video tehnologija u grafičkim aplikacijama koje rade u stvarnom vremenu, bez obzira da li se radi o uštedi memorijskog prostora ili poboljšanju prikaza slike.
Dok god grafičko sklopovlje ne bude dovoljno brzo da može s lakoćom za bilo koju scenu izračunati realno osvjetljenje u stvarnom vremenu, bit će potrebe za razne aproksimativne tehnike za izračun osvjetljenja, prikaz sjena itd.
Korištenjem video tehnologije u nekim slučajevima možemo smanjiti procesorske zahtjeve te dobiti istu ili bolju kvalitetu izlazne slike. Time smo oslobodili procesorsko vrijeme za računanje dodatnih efekata ili poboljšanje kvalitete postojećih uz održavanje dovoljnog broja slika u sekundi.
Donedavno su postojala dva glavna problema zbog čega se ovakve tehnike nisu više koristile u praksi - licenciranje video tehnologije i procesorski zahtjevi za dekodiranje video slike.


Pojavom open source video tehnologija i povećanjem procesorske moći računala oba problema su u većini primjena ovakvih tehnika danas otklonjena.
Stoga se nadam da će se zbog toga kao i utjecajem ovog rada ovakve tehnike sve više koristiti u praksi.