SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
FAKULTET ELEKTROTEHNIKE I RAČUNARSTVA
2011./2012.
|
|
||||||||
O PROJEKTU
FERBelot Na ovim stranicama možete pronaći informacije o diplomskom projektu 'FERBelot' studenata završne godine studija Fakulteta elektrotehnike i računarstva pod vodstvom prof. dr. sc. Željke Mihajlović. Belot Kartaška igra Belot (Bela, Belote) je igra prisutna na području Hrvatske, Bugarske te Bosne i Hercegovine. Pravilima i dinamikom je slična francuskoj igri Belote i židovskoj igri Klobjoš iz kojih se razvila varijanta pristuna u našim krajevima. Belot je igra za 2,3 ili 4 igrača, a koriste se karte "Mađarice" čije su boje: Pik (List), Tref (Žir), Srce (Herc) i Karo (Bundeva). Više o pravilima i o samoj igri na stranicama Wikipedije. Motivacija Postoji nekoliko igara koje simuliraju Belot na računalu, ali one uglavnom nisu dostatne kvalitete. Mrežno igranje u pravilu nije podržano, a Belot aplikacije za prijenosne uređaje vrlo često nisu igrive. Kao studentima FER-a to nam je dobra motivacija za ostvarenje kvalitetnijeg i potpunijeg proizvoda. Dodatna motivacija je ostvariti projekt kojim se možemo poslužiti i za prezentiranje vlastitog znanja i sposobnosti u razvoju sličnih aplikacija te timskom radu. Naš recept Neke smjernice kojih smo se pridržavali kako bi FERBela bio dobar proizvod:
Alati Koristili smo jezik C++ te "April & Friends" alate. To je skup open source alata razvijenih od strane hrvatske tvrtke Cateia Games koji olakšavaju izgradnju sučelja, upravljanje tokom izvođenja, korištenje zvukova i sl. Najbitniji razlog korištenja je podrška za više platformi, isti projekt je moguće izgraditi za: PC, Mac, Linux, iOS te Android. Modele, teksture i sučelje razvili smo u raznim grafičkim alatima, a za sam projekt koristili smo Visual Studio 2010 besplatno dostupan studentima FER-a. Detaljno o projektu Detalje o projektu možete pronaći na DOWNLOAD stranicama, kao i sam program. U slučaju da Vas zanima više detalja, potražite nas na O NAMA stranicama. Daljnji razvoj Naravno, uvijek je moguće napraviti više i nikad nije moguće napraviti sve što želiš. Tako i mi u ovom projektu nismo stigli ostvariti neke mogućnosti, a koje bi pridonjele kvaliteti i iskoristivosti proizvoda:
|
||||||||