FER
 Računalna animacija 

 Studentski projekti

ZEMRIS  >  RA  > Studentski projekti (Diplomski studij)











2025


25_Projekt
Teme:

Mario Jalšovec: Implementacija algoritma raspodjele prostorauniformom mrežom na grafičkoj kartici koristeći CUDA tehnologiju i usporedba performanci implementacije grafičke kartice i procesora

Željko Kelava: Iscrtavanje volumetrijskih podataka

Matija Kunc: Crtanje po objektima u VR-u

Marko Prosenjak: Proceduralna animacija humanoidnog lika

Dokumentacija

2024


24Projekt
Teme:

Ana Marija Devčić:
Izrada pletenih objekata iz 3D modela

David Čemeljić: Korisničko sučelje za uređivač pokretača video igara u DirectX 12

Antonija Engler: Generiranje cestovne mreže s pomoću OpenDRIVE i OpenStreetMap formata

Adam Ergotić: Implementacija miješanja animacija

Luka Marković-Đurin: Agent-based Evacuation Simulation

Luka Samac: Simulacija krzna

Dokumentacija

2023


2023
Teme:

Dino Grgić:
Generativni model dubokog učenja GAN za povećanje rezolucije video sadržaja

Borna Cafuk: Krpanje rupa u trodimenzionalnim poligonalnim
mrežama

Josip Komljenović: Vizualizacija najkraće krivulje između dvije točke na
modelu visinske mape

Ivan Vlahov: Vizualizacija glazbe


Dokumentacija

2022


2022
Teme:

      Danijel Bajlo: Korištenje Unity DOTS tehnologije za poboljšanje performansa igre

      Tin Blažević: Simulacija fluida korištenjem sjenčara temeljena na metodi stabilnog fluida

       Ivan Karlović: Fizikalno zasnovano iscrtavanje scene na grafičkoj kartici uz upotrebu tehnike praćenja zrake
 implementirane koristeći Nvidia RTX i Vulkan 1.2

       Marko Mijolović: Primjena metoda dubokog učenja u računalnoj animaciji

       Maja Radočaj: Zamjena lica korištenjem sustava DeepFaceLab

       Luka Mesarić: Usporedba algoritama za izračun optičkog toka

Dokumentacija

2021


21_Projekti
Teme:

     Tin Srnić: Proceduralno generiranje terena algoritmom pokretnih kocki

     Adrian Komadina: 3D  reprezentacija  dijela  svijeta  temeljena  na  stvarnim  podacima

     Dana Dodigović: Implementacija računalne igre Agar korištenjem tehnologije OpenGL inačice3.3

    
Marin Hrkec: Sustav animacijeu OpenGL-u

    
Luka Radivoj: Generiranje prikaza virtualne scene algoritmima praćenja zrake i praćenja puta

    
Filip Pavletić: Vizualizacija  i  simulacija  ekosustava  građenog  genetskim  algoritmom

     Helena Hrženjak: Izračun i vizualizacija podataka dobivenih skeniranjem ultrazvučnom sondom

Dokumentacija

2020


20_Projekt
Teme:

    
Bruno Bijelić: Simulacija simbioze bespilotne letjelice i jedrilice

     Mate Buljan: Proceduralno generiranje terena

     Dino Ehman: AR Potraga za blagom

     Jurij Kos: Površinska napetost u simulaciji fluida tehnikom SPH

     Nikola Nađ: Simulacija vodene površine uporabom FFT tehnike


Dokumentacija

2019


19_Projekt
Teme:

    
Bruno Banek: Izrada modela za simulaciju širenja vatre po terenu

     Anteo Ivankov: Simulacija vatre metodom sustava čestica

     Josip Sito: Deformacija 2D objekta

     Filip Matijević: Magic LEAP ONE - Implementacija računalne igre

     David Emanuel Lukšić: Interaktivna vizualizacija tokova koristeći web, LIC i metode čestica

Dokumentacija

2018


2018
Teme:

    
Dean Babić: Vizualizacija vjetroelektrane Pometeno brdo

     Mladen Gelemanović: Primjena fizikalno temeljenog sjenčanja

     Marin Maršić: Modeliranje grupnog kretanja

     Marko Nađ: Proceduralno generiranje modela terena i cesta

     Hrvoje Nuić: Simulacija utjecaja sila na stabla

     Josip Tomić: Društvena igra u proširenoj stvarnosti

     Tomislav Tunković: Prostorno raspršivanje svjetlosti u stvarnom vremenu

Dokumentacija

2017


17_MRLudiStreetPBRSjene
Teme:

     Oleg Jakovljev, Renato-Zaneto Lukež - Sustav za komunikaciju u stvarnom vremenu korištenjem tehnologije miješane stvarnosti
    
     Luka Kunić - Proceduralno generiranje gradova na temelju OpenStreetMap podataka

     Bojan Lovrović - Nadopunjavanje korisničkog skeletalnog sustava u virtualnoj stvarnosti

     Bruno Pregun, Stephanie Cheng - Odgođeno fizikalno temeljeno sjenčanje

     Jure Ratković - Generiranje mekih sjena u prostoru prikaza
   Dokumentacija

2016


16_KozaKosturPokret

Teme:

     Goran Bogovac- Ljudska koža u računalnoj grafici
   
     Hrvoje Pejković - Integracija virtualnih dinamičkih likova i stvarne scene

     Marta Poštenjak - Prepoznavanje pokreta



Dokumentacija

2015


15_CesticaMicroSoot

Detekcija sudara pomoću Unity3D

Voditelj tima:

     Teon Banek

Tim:

    Tomislav Ljubej
    Marko Đomlija
    Ivan Hakštok
    Ana Stepić
    Niko Mikuličić
    Damir Ciganović-Janković


Čestica u MicroSootu

2014


14_InteractiveMS

Modern techniques of interacting with 3D objects

Voditelj tima:

     Andrija Stepić

Tim:


    Hrvoje Gazibara
    Matejka Ivančić
    Damjan Križaić
    Janko Sladović
    Marijan Šuflaj
    Marko Vrljičak

Interaktivan MicroSoot

2013


13_MicroSoot

Microsoft Kinect applications in industry

Voditelj tima:

     Mario Volarević

Tim:

Marko Pilipović
Petar Mrazović
Ana Nekić
Adnan Abdagić
Nikola Martinec
MicroSoot

2012


12_FerBelot
FERBelot

Voditelj tima:

    
Krešimir Špes

 Animacija i scena
    Karlo Jež
    Tin Englman
Sučelja i dizajn
    Mihajlo Arbanas
    Bruno Mikuš
Logika igre
    Kristijan Šimunić

FERBelot

2011


11_Cupavac Labirint

Voditelj tima:

    
Marko Vadlja

  Tim:
        Petar Dučić
        Matija Forko
        Davorin-Gordan Keserica
        Mirjana Ostojić
        Hrvoje Pađen
        Marina Tajić
        Stanislav Žužić

Labirint

2010


10Hitro Uređivač terena

Voditelj tima:

     Robert Sajko

Tim:
      Dario Filipović
      Alen Kralj
      Danijel Janković
      Luka Piljek
      Vedran Pavlić
      Denis Tošić

Uređivač terena