2025
Teme:
Mario Jalšovec: Implementacija algoritma
raspodjele prostorauniformom mrežom na
grafičkoj kartici koristeći CUDA tehnologiju i
usporedba performanci implementacije grafičke
kartice i procesora
Željko Kelava: Iscrtavanje volumetrijskih
podataka
Matija Kunc: Crtanje po objektima u VR-u
Marko Prosenjak: Proceduralna animacija
humanoidnog lika
Dokumentacija
2024
Teme:
Ana Marija Devčić: Izrada
pletenih objekata iz 3D modela
David Čemeljić: Korisničko sučelje za uređivač
pokretača video igara u DirectX 12
Antonija Engler: Generiranje cestovne mreže s
pomoću OpenDRIVE i OpenStreetMap formata
Adam Ergotić: Implementacija miješanja
animacija
Luka Marković-Đurin: Agent-based Evacuation
Simulation
Luka Samac: Simulacija krzna
Dokumentacija
2023
Teme:
Dino Grgić: Generativni
model dubokog učenja GAN za povećanje
rezolucije video sadržaja
Borna Cafuk: Krpanje rupa u trodimenzionalnim
poligonalnim
mrežama
Josip Komljenović: Vizualizacija najkraće
krivulje između dvije točke na
modelu visinske mape
Ivan Vlahov: Vizualizacija glazbe
Dokumentacija
2022
Teme:
Danijel Bajlo:
Korištenje Unity DOTS tehnologije za
poboljšanje performansa igre
Tin Blažević:
Simulacija fluida korištenjem sjenčara
temeljena na metodi stabilnog fluida
Ivan Karlović:
Fizikalno zasnovano iscrtavanje scene na
grafičkoj kartici uz upotrebu tehnike praćenja
zrake
implementirane koristeći Nvidia RTX i
Vulkan 1.2
Marko Mijolović:
Primjena metoda dubokog učenja u računalnoj
animaciji
Maja Radočaj:
Zamjena lica korištenjem sustava DeepFaceLab
Luka
Mesarić: Usporedba algoritama za izračun
optičkog toka
Dokumentacija
2021
Teme:
Tin Srnić: Proceduralno
generiranje terena algoritmom pokretnih kocki
Adrian Komadina:
3D reprezentacija dijela
svijeta temeljena na
stvarnim podacima
Dana Dodigović:
Implementacija računalne igre Agar korištenjem
tehnologije OpenGL inačice3.3
Marin
Hrkec: Sustav animacijeu OpenGL-u
Luka
Radivoj: Generiranje prikaza virtualne scene
algoritmima praćenja zrake i praćenja puta
Filip
Pavletić: Vizualizacija i
simulacija ekosustava
građenog genetskim algoritmom
Helena Hrženjak:
Izračun i vizualizacija podataka dobivenih
skeniranjem ultrazvučnom sondom
Dokumentacija
2020
Teme:
Bruno
Bijelić: Simulacija simbioze bespilotne
letjelice i jedrilice
Mate Buljan:
Proceduralno generiranje terena
Dino Ehman: AR
Potraga za blagom
Jurij Kos: Površinska
napetost u simulaciji fluida tehnikom SPH
Nikola Nađ:
Simulacija vodene površine uporabom FFT
tehnike
Dokumentacija
2019
Teme:
Bruno
Banek: Izrada modela za simulaciju širenja
vatre po terenu
Anteo Ivankov:
Simulacija vatre metodom sustava čestica
Josip Sito:
Deformacija 2D objekta
Filip Matijević:
Magic LEAP ONE - Implementacija računalne igre
David Emanuel Lukšić:
Interaktivna vizualizacija tokova koristeći
web, LIC i metode čestica
Dokumentacija
2018
Teme:
Dean
Babić: Vizualizacija vjetroelektrane Pometeno
brdo
Mladen Gelemanović: Primjena
fizikalno temeljenog sjenčanja
Marin Maršić: Modeliranje
grupnog kretanja
Marko Nađ: Proceduralno
generiranje modela terena i cesta
Hrvoje Nuić: Simulacija
utjecaja sila na stabla
Josip Tomić: Društvena
igra u proširenoj stvarnosti
Tomislav Tunković: Prostorno
raspršivanje svjetlosti u stvarnom vremenu
Dokumentacija
2017
Teme:
Oleg Jakovljev, Renato-Zaneto
Lukež - Sustav za komunikaciju u stvarnom
vremenu korištenjem tehnologije
miješane stvarnosti
Luka Kunić -
Proceduralno generiranje gradova na temelju
OpenStreetMap podataka
Bojan Lovrović -
Nadopunjavanje korisničkog skeletalnog sustava
u virtualnoj stvarnosti
Bruno Pregun, Stephanie
Cheng - Odgođeno fizikalno temeljeno sjenčanje
Jure
Ratković - Generiranje mekih sjena u
prostoru prikaza
Dokumentacija
2016
Teme:
Goran Bogovac-
Ljudska koža u računalnoj grafici
Hrvoje Pejković -
Integracija virtualnih dinamičkih likova i
stvarne scene
Marta Poštenjak -
Prepoznavanje pokreta
Dokumentacija
2015
Detekcija
sudara pomoću Unity3D
Voditelj
tima:
Teon Banek
Tim:
Tomislav Ljubej
Marko Đomlija
Ivan Hakštok
Ana Stepić
Niko Mikuličić
Damir Ciganović-Janković
Čestica
u MicroSootu
2014
Modern techniques of interacting with 3D
objects
Voditelj
tima:
Andrija Stepić
Tim:
Hrvoje Gazibara
Matejka Ivančić
Damjan Križaić
Janko Sladović
Marijan Šuflaj
Marko Vrljičak
Interaktivan
MicroSoot
2013
Microsoft Kinect applications in industry
Voditelj
tima:
Mario Volarević
Tim:
Marko
Pilipović
Petar
Mrazović
Ana Nekić
Adnan
Abdagić
Nikola Martinec
MicroSoot
2012
FERBelot
Voditelj tima:
Krešimir
Špes
Animacija
i scena
Karlo Jež
Tin Englman
Sučelja i dizajn
Mihajlo Arbanas
Bruno Mikuš
Logika igre
Kristijan Šimunić
FERBelot
2011
Labirint
Voditelj tima:
Marko
Vadlja
Tim:
Petar Dučić
Matija
Forko
Davorin-Gordan Keserica
Mirjana Ostojić
Hrvoje
Pađen
Marina
Tajić
Stanislav Žužić
Labirint
2010
Uređivač terena
Voditelj tima:
Robert Sajko
Tim:
Dario Filipović
Alen Kralj
Danijel
Janković
Luka Piljek
Vedran Pavlić
Denis Tošić
Uređivač
terena