Croatian language English language

Korištena tehnologija

Ovim projektom razvili smo Windows aplikaciju koja koristi interakciju s Microsoft Kinect uređajem. Kinect predstavlja ulazni uređaj za očitavanje pokreta, namijenjen za Windows PC računala i Xbox igraću konzolu. Interakcija se obavlja pomoću integrirane kamere, kojom se korisnicima omogućuje kontroliranje interakcije pomoću tzv. prirodnog korisničkog sučelja, odnosno gesti, te pomoću govornih naredbi.

Prilikom razvoja aplikacije korišteni su i alati Microsoft Visual Studio 2010 uz XNA 4.0 biblioteku, Autodesk 3D Studio Max 2013, te Adobe Photoshop CS 5.

Microsoft XBOX Kinect

Microsoft Kinect

Kinect je ostvaren na software tehnologiji razvijenoj u Rare-u, podružnici Microsoft Game Studio tvrtke. Tehnologija kamere bazira se na tehnologiji razvijenoj u izraelskoj tvrtki PrimeSense. Navedena tehnologija može interpretirati specifične geste i time omogućuje potpuno prirodno upravljanje koristeći isključivo projektor, kameru i specifičan mikročip za detekciju kretanja objekata u trodimenzionalnom prostoru. Light Coding naziv je za korišteni trodimenzionalni sustav skeniranja, koji koristi 3D rekonstrukciju temeljenu na slikama (eng. image).

Senzor koji koristi uređaj Microsoft Kinect predstavlja vodoravnu traku spojenu s malom bazom s automatiziranim pivotom, koja je pozicionirana iznad ili ispod video prikaza. Kinect posjeduje RGB kameru, detector dubine i tzv. multimikrofon, koji omogućuju cjelokupnu detekciju pokreta tijela ( eng. 3D motion capture), prepoznavanje lica i glasovnih naredbi. Multimikrofon senzora Kinecta omogućava akustičku lokalizaciju izvora i potiskivanje okolnih glasovnih smetnji (eng. noise). Senzor detekcije dubine sastoji se od infracrvenog laserskog projektora kombiniranog s monokromatskim CMOS senzorom, koji omogućava neometani rad u proizvoljnim uvjetima osvjetljenja. Raspon dubine senzora je u potpunosti prilagodljiv, s obzirom na korisnikove fizičke uvjete prilikom korištenja, na koje prvenstveno utječu fizički prisutne prepreke.

Microsoft Visual Studio i XNA Framework

Microsoft Visual Studio 2010 predstavlja integriranu razvojnu okolinu (eng. integrated development enviroement - IDE). Koristi se za razvijanje konzolnih aplikacija, kao i aplikacija s korisničkim sučeljem, web stranica i aplikacija, te web servisa. Razvijene aplikacije moguće je koristiti na platformama koje podržava Microsoft Windows, Windows Mobile, Windows CE, .NET Framework, .NET Compact Framework i Microsoft Silverlight. Microsoft Visual Studio 2010 postao je dostupan u travnju 2010. godine.

Microsoft XNA je naziv za biblioteku koja sadrži skup alata za razvoj grafičkih aplikacija i video igara. Obuhvaća razvojne alate Xbox Development Kit i XNA Game Studio. Korištena varijanta XNA 4.0 izdana je u ožujku 2010. godine. Ona, između ostaloga, pruža podršku za platformu Windows Phone 7, korištenje podesivih efekata i integraciju s razvojnom okolinom Microsoft Visual Studio 2010.

Alati korišteni na projektu

Web Design: Leicester Web Design