Microsoft Kinect
Kinect je ostvaren na software tehnologiji razvijenoj u Rare-u, podružnici Microsoft Game Studio tvrtke. Tehnologija kamere bazira se na tehnologiji razvijenoj u izraelskoj tvrtki PrimeSense. Navedena tehnologija može interpretirati specifične geste i time omogućuje potpuno prirodno upravljanje koristeći isključivo projektor, kameru i specifičan mikročip za detekciju kretanja objekata u trodimenzionalnom prostoru. Light Coding naziv je za korišteni trodimenzionalni sustav skeniranja, koji koristi 3D rekonstrukciju temeljenu na slikama (eng. image).
Senzor koji koristi uređaj Microsoft Kinect predstavlja vodoravnu traku spojenu s malom bazom s automatiziranim pivotom, koja je pozicionirana iznad ili ispod video prikaza. Kinect posjeduje RGB kameru, detector dubine i tzv. multimikrofon, koji omogućuju cjelokupnu detekciju pokreta tijela ( eng. 3D motion capture), prepoznavanje lica i glasovnih naredbi. Multimikrofon senzora Kinecta omogućava akustičku lokalizaciju izvora i potiskivanje okolnih glasovnih smetnji (eng. noise). Senzor detekcije dubine sastoji se od infracrvenog laserskog projektora kombiniranog s monokromatskim CMOS senzorom, koji omogućava neometani rad u proizvoljnim uvjetima osvjetljenja. Raspon dubine senzora je u potpunosti prilagodljiv, s obzirom na korisnikove fizičke uvjete prilikom korištenja, na koje prvenstveno utječu fizički prisutne prepreke.
Microsoft Visual Studio i XNA Framework
Microsoft Visual Studio 2010 predstavlja integriranu razvojnu okolinu (eng. integrated development enviroement - IDE). Koristi se za razvijanje konzolnih aplikacija, kao i aplikacija s korisničkim sučeljem, web stranica i aplikacija, te web servisa. Razvijene aplikacije moguće je koristiti na platformama koje podržava Microsoft Windows, Windows Mobile, Windows CE, .NET Framework, .NET Compact Framework i Microsoft Silverlight. Microsoft Visual Studio 2010 postao je dostupan u travnju 2010. godine.
Microsoft XNA je naziv za biblioteku koja sadrži skup alata za razvoj grafičkih aplikacija i video igara. Obuhvaća razvojne alate Xbox Development Kit i XNA Game Studio. Korištena varijanta XNA 4.0 izdana je u ožujku 2010. godine. Ona, između ostaloga, pruža podršku za platformu Windows Phone 7, korištenje podesivih efekata i integraciju s razvojnom okolinom Microsoft Visual Studio 2010.