Preobražaj objekata
Programi

 

 

Uvod

Postupak

Rezultati

Programi

Literatura

Realizirane su dvije programske aplikacije kojima je moguće izvršavati preobražaj objekata u 2D i 3D prostoru.

Morph 2D

Morph 2D je program u kojem se mogu ručno definirati rubne točke i točke normale početnog i završnog objekta, te se može izvršiti preobražaj. Moguće je odrediti broj međuobjekata koji će biti generirani, o čemu će ovisiti kvaliteta izlazne animacije. Animacija se automatski pohranjuje kao "avi" datoteka, uz vrstu kompresije koju odabire korisnik.
Animacije 2D objekata na prethodnoj stranici su napravljene pomoću ovog programa.

 

Morph 3D

Morph 3D služi za preobražaj objekata u 3D prostoru. Za definiranje rubnih točaka i točaka normale potrebno je samo učitati objekt zapisan u 3ds formatu. Nakon što se učitaju početni i završni objekt, može se odrediti broj i kvaliteta međuobjekata. Kada se izvrši preobražaj objekata, program će svaki međuobjekt zapisati u 2 formata:

1. Alias|Wavefront obj
2. POV-Ray mesh2 format

Morph 3D generira dvije dodatne datoteke u kojima se definira jednostavna scena i animacijska sekvenca za program POV-Ray. Korisnik učitava jednu od tih datoteka u POV-Ray. U animacijskoj sekvenci se u pojedinom vremenskom trenutku prikazuje samo jedan od međuobjekata i to redoslijedom od početnog prema završnom. POV-Ray će generirati određen broj slika s prikazom međuobjekata. Da bi se dobila animacija preobražaja, slike se moraju povezati nekim od alata za animaciju.
Slike i animacije 3D objekata na uvodnoj i prethodnoj stranici su napravljene pomoću ovog programa.

na vrh
FER | e-mail