Pitanja koja prate video predavanja:

  1. Zašto uklanjamo skrivene površine objekata u sceni? Kako to utječe na brzinu iscrtavanja?
  2. Kako biste vizualizirali razliku između prednjih i stažnjih poligona, ako ne želimo uklanjati stražnje poligone?
  3. Koja su četiri elementa prisutna u postupcima uklanjanja skrivenih linija i površina?
  4. Kakvi se algoritmi koriste ranije, a kakvi kasnije u protočnom sustavu?
  5. Navedite barem četiri alternativne primjene spomenutih algoritama.

Geometrijska izračunavanja

  1. Kako sumom kuteva između poveznica točke i vrhova poligona možemo zaključiti koji je njihov odnos?
  2. Koju informaciju o prekrivanju dobivamo min-max provjerom? Kako provjeravamo prekrivanje u dvije ili tri dimenzije?
  3. Kako se zove struktura koja obavija poligon/tijelo pri min-max provjeri? Mora li biti kvadratnog oblika?
  4. Za vježbu:

Geometrijsko uređivanje

  1. Kako slikarov algoritam iscrtava scenu?
  2. Kako radi Watkinsov algoritam?
  3. Na čemu se temelji Warnockov postupak? Kako radi?
  4. Kako oktalno stablo grupira elemente u sceni? Kada se koristi?
  5. Koji problem rješava algoritam Cohen-Sutherlanda?
  6. Kako radi algoritam Cyrus-Beck u 2D slučaju?
  7. Za vježbu:

Pretraživanje i sortiranje

  1. Kako gradimo stablo binarne podjele prostora?
  2. Kako se određuje obilazak stabla pri ispitivanju točke?
  3. Kako obilazimo BSP stablo prilikom iscrtavanja algoritmom slikara? Što tada predstavljaju čvorovi?
  4. Kako se BSP stablom rješava problem iscrtavanja probodenih poligona?
  5. Za vježbu:

Redukcija broja poligona za iscrtavanje

  1. Koje su tri spomenute metode za uklanjanje poligona?
  2. Kako tehnika ćelija i portala smanjuje broj vidljivih poligona?
  3. Kako tehnika razina složenosti smanjuje broj vidljivih poligona? Kako se razlikuje broj iscrtanih poligona blizu i daleko od promatrača?
  4. Koji problem rješavaju tehnike poput geomorfa i kontinuiranih razina složenosti?
  5. Kada nam je koristan logaritamski z-spremnik?
  6. Za vježbu: