Pitanja koja prate video predavanja:

  1. Koji se model osvjetljavanja koristi u postupku isijavanja?
  2. Što je u distribuciji refleksije različito u odnosu na Phongov model?
  3. Pod kakvim je upadnim kutevima zrake svjetlosti Phongov model posebno neprecizan?
  4. Kako se u ovom modelu računa ambijentalna komponenta?

Osnovni pojmovi

  1. Kako je definiran prostorni kut? Gdje se nalazi infinitezimalna površina dA? Koja je mjerna jedinica?
  2. Što definira svjetlosni tok (radiant flux)? Koja je radiometrijska mjerna jedinica?
  3. Što definira isijavanje (radiosity)? Koja je radiometrijska mjerna jedinica? Kako se razlikuje od obasjanosti (irradiance)?
  4. Što definira sjajnost (radiance)? Koja je radiometrijska mjerna jedinica?
  5. Što definira intenzitet? Koja je radiometrijska mjerna jedinica?
  6. Kako analitički opisujemo reflektiranu svjetlost nekog materijala ovisno o upadnom kutu?
  7. Što znači da je model osvjetljavanja uravnotežen?
  8. Kako je definiran Goralov model?
  9. Za vježbu:

Postupak isijavanja

  1. Koje dvije vrste opisa scene razlikujemo?
  2. Zašto je potrebno omeđiti scenu površinama?
  3. Čemu služi BRDF?
  4. Koji su koraci u postupku isijavanja?
  5. Što radi umrežavanje scene?
  6. Što definira faktor utjecaja?
  7. Kolika je dimenzija matrice faktora utjecaja i refleksivnosti?
  8. Za koje izmjene scene ne trebamo obavljati ponovna računanja?
  9. Za vježbu:

Fizikalno bazirano iscrtavanje

  1. Što znači da je iscrtavanje “fizikalno bazirano”?
  2. Što opisuje Cook-Toranceov model površine?
  3. Nabrojite bar 5 komponenti površina koje se mogu koristiti u obliku tekstura za definiciju fotorealističnog materijala.
  4. Za vježbu: