PostEffectPass Class Reference
#include <RenderPass.h>
List of all members.
Detailed Description
PostEffectPass je pomoćni razred koji enkapsulira detalje oko pripreme i podešavanja iscrtavanja teksturiranog pravokutnika preko cijelog ekrana, a čija se tekstura stvara obradom teksture dobivene iz prvog prolaza.
Konkretno, u ovom slučaju se ovaj prolaz koristi za efekt noćnog vida, a koji se sastoji od četiri koraka: 1. izračunavanje ukupnog osvjetljenja u točki (pikselu) 2. pojačavanje intenziteta osvjetljenja ukoliko je ispod određenog praga 3. pomak boje osvjetljenja 4. dodavanje šuma 
Constructor & Destructor Documentation
Member Function Documentation
      
        
          | void PostEffectPass::addUniform  | 
          ( | 
          osg::Uniform *  | 
           uniform | 
           )  | 
           | 
        
      
 
 
      
        
          | void PostEffectPass::adjustSize  | 
          ( | 
           | 
           )  | 
           | 
        
      
 
 
      
        
          | void PostEffectPass::createShader  | 
          ( | 
          const char *  | 
           fileName | 
           )  | 
           | 
        
      
 
 
      
        
          | osg::Camera * PostEffectPass::getCamera  | 
          ( | 
           | 
           )  | 
           | 
        
      
 
 
      
        
          | void PostEffectPass::setInputBuffer  | 
          ( | 
          int  | 
           index,  | 
        
        
           | 
           | 
          osg::Texture2D *  | 
           buffer |   | 
        
        
           | 
          ) | 
           |  |  | 
        
      
 
 
Member Data Documentation
The documentation for this class was generated from the following files:
- C:/Users/Robert/Documents/Visual Studio 2008/Projects/ferprojekt/TerrainEditor/TerrainEditor/RenderPass.h
 
- C:/Users/Robert/Documents/Visual Studio 2008/Projects/ferprojekt/TerrainEditor/TerrainEditor/RenderPass.cpp