PostEffectPass Class Reference
#include <RenderPass.h>
List of all members.
Detailed Description
PostEffectPass je pomoćni razred koji enkapsulira detalje oko pripreme i podešavanja iscrtavanja teksturiranog pravokutnika preko cijelog ekrana, a čija se tekstura stvara obradom teksture dobivene iz prvog prolaza.
Konkretno, u ovom slučaju se ovaj prolaz koristi za efekt noćnog vida, a koji se sastoji od četiri koraka: 1. izračunavanje ukupnog osvjetljenja u točki (pikselu) 2. pojačavanje intenziteta osvjetljenja ukoliko je ispod određenog praga 3. pomak boje osvjetljenja 4. dodavanje šuma
Constructor & Destructor Documentation
Member Function Documentation
void PostEffectPass::addUniform |
( |
osg::Uniform * |
uniform |
) |
|
void PostEffectPass::adjustSize |
( |
|
) |
|
void PostEffectPass::createShader |
( |
const char * |
fileName |
) |
|
osg::Camera * PostEffectPass::getCamera |
( |
|
) |
|
void PostEffectPass::setInputBuffer |
( |
int |
index, |
|
|
osg::Texture2D * |
buffer | |
|
) |
| | |
Member Data Documentation
The documentation for this class was generated from the following files:
- C:/Users/Robert/Documents/Visual Studio 2008/Projects/ferprojekt/TerrainEditor/TerrainEditor/RenderPass.h
- C:/Users/Robert/Documents/Visual Studio 2008/Projects/ferprojekt/TerrainEditor/TerrainEditor/RenderPass.cpp