Sažetak
U ovom radu su opisane strukture podataka pogodne za izradu i analizu detekcije sudara u širokoj fazi.
U okviru programskog dijela rada opisane strukture podataka i algoritmi su implementirani u programskom jeziku
C++ pomoću razvojnog okruženja Microsoft Visual Studio 2005™. Kao standard za prikaz korištena je OpenGL
grafička biblioteka. Na trodimenzijskim primjerima su ocijenjeni pojedini algoritmi te ocijenjeni slučajevi
za koje pojedini algoritam pokazuje najbolje performanse.
Ključne riječi: BSP stablo, samo-podesivo BSP stablo, kd stablo, algoritam brojenja parova
i pojednostavljivanja, detekcija sudara, računalna grafika, računalna animacija
Abstract
This paper describes data structures suitable for implementation and analysis of broad phase collision
detection. As part of practical work, the described algorithms and data structures were implemented in
C++ programming language using the Microsoft Visual Studio 2005™ programming environment. OpenGL graphics
library was used for displaying simulations. Individual algorithms and their performance were compared
using various 3D examples.
Key words: BSP tree, self-adjusting BSP tree, kd tree, sweep and prune algorithm,
collision detection, computer graphics, computer animation
<< Literatura
|