#include <ObjectManipulatorProxy.h>
Public Member Functions | |
| ObjectManipulatorProxy () | |
| ~ObjectManipulatorProxy (void) | |
| void | setCurrentObject (SceneObject *object) | 
| pridružuje manipulacijski čvor nekom objektu iz scene   | |
| bool | manipulationAxis (osg::Node *lockingAxis) | 
| definira os za manipulaciju transformacijom nad objektom   | |
| void | reset () | 
| bool | isActive () | 
| ObjectManipulatorNode * | getManipulatorNode () | 
| osg::Vec3d | handleTranslation (int x, int y, osg::Camera *camera) | 
| metoda obrađuje proširenu translaciju na temelju operacija mišem   | |
| osg::Vec3d | handleRotation (int x, int y, osg::Camera *camera) | 
| metoda obrađuje proširenu rotaciju na temelju operacija mišem   | |
| osg::Vec3d | handleScale (int x, int y, osg::Camera *camera) | 
| metoda obrađuje prošireno skaliranje na temelju operacija mišem   | |
| void | translationSetup (osg::Camera *camera) | 
| inicijalizacija manipulacijskog koordinatnog sustava za translaciju   | |
| void | rotationSetup (osg::Camera *camera) | 
| inicijalizacija manipulacijskog koordinatnog sustava za rotaciju   | |
| void | scaleSetup (osg::Camera *camera) | 
| inicijalizacija manipulacijskog koordinatnog sustava za skaliranje   | |
| osg::Vec3 | getPosition () | 
| vraća poziciju objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku   | |
| osg::Vec3 | getOrientation () | 
| vraća orijentaciju objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku   | |
| osg::Quat | getOrientationAsQuaternion () | 
| vraća orijentaciju objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku   | |
| osg::Vec3 | getScale () | 
| vraća dimenzije skaliranja objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku   | |
| void | setPosition (const osg::Vec3d &position) | 
| postavlja poziciju objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku   | |
| void | setOrientation (const osg::Vec3d &orientation) | 
| postavlja orijentaciju objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku   | |
| void | setScale (const osg::Vec3d &scale) | 
| postavlja dimenzije skaliranja objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku   | |
| double | getBoundingRadius () const | 
| vraća polumjer obujmice objekta   | |
Protected Member Functions | |
| osg::Vec3d | getProjectedVector (int x, int y, osg::Vec3d ¢er, osg::Vec3d &normal, osg::Camera *camera) | 
| vraća vektor projiciran na ravninu definranu točkom   | |
| osg::Vec3d & | getMinAngleVector (osg::Vec3d &v1, osg::Vec3d &v2, osg::Vec3d &ref) | 
Protected Attributes | |
| osg::Vec3d | _lockAxisDirection | 
| osg::Vec3d | _manipulationAxisDirection | 
| osg::Vec3d | _perpendicularAxisDirection | 
| osg::Vec3d | _position | 
| osg::Vec3d | _orientation | 
| osg::Vec3d | _scale | 
| axis | _lockAxis | 
| axis | _manipulationAxis | 
| axis | _freeAxis | 
| ObjectManipulatorNode * | _objectManipulatorNode | 
| osg::ref_ptr< osg::Group > | _manipulatorNodeFakePointer | 
| sprječava brisanje manipulacijskog koordinatnog sustava   | |
| SceneObject * | _currentObject | 
| SceneManager & | _sceneManager | 
Posrednička klasa za manipuliranje objektima. Sve transformacijske promjene nad objektima scene moraju proći kroz ovaj objekt. Jednostavne transformacije se prosljeđuju objektu scene, a funkcije proširenih alata za transformiranje objekata se obrađuju i svode na jednostavne transformacije
| ObjectManipulatorProxy::ObjectManipulatorProxy | ( | ) | 
| ObjectManipulatorProxy::~ObjectManipulatorProxy | ( | void | ) | 
| double ObjectManipulatorProxy::getBoundingRadius | ( | ) | const | 
vraća polumjer obujmice objekta
| ObjectManipulatorNode * ObjectManipulatorProxy::getManipulatorNode | ( | ) | 
| osg::Vec3d & ObjectManipulatorProxy::getMinAngleVector | ( | osg::Vec3d & | v1, | |
| osg::Vec3d & | v2, | |||
| osg::Vec3d & | ref | |||
| ) |  [protected] | 
        
| osg::Vec3 ObjectManipulatorProxy::getOrientation | ( | ) | 
vraća orijentaciju objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku
| osg::Quat ObjectManipulatorProxy::getOrientationAsQuaternion | ( | ) | 
vraća orijentaciju objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku
| osg::Vec3 ObjectManipulatorProxy::getPosition | ( | ) | 
vraća poziciju objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku
| osg::Vec3d ObjectManipulatorProxy::getProjectedVector | ( | int | x, | |
| int | y, | |||
| osg::Vec3d & | center, | |||
| osg::Vec3d & | normal, | |||
| osg::Camera * | camera | |||
| ) |  [protected] | 
        
vraća vektor projiciran na ravninu definranu točkom
| center | i normalom | 
| osg::Vec3 ObjectManipulatorProxy::getScale | ( | ) | 
vraća dimenzije skaliranja objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku
| osg::Vec3d ObjectManipulatorProxy::handleRotation | ( | int | x, | |
| int | y, | |||
| osg::Camera * | camera | |||
| ) | 
metoda obrađuje proširenu rotaciju na temelju operacija mišem
| osg::Vec3d ObjectManipulatorProxy::handleScale | ( | int | x, | |
| int | y, | |||
| osg::Camera * | camera | |||
| ) | 
metoda obrađuje prošireno skaliranje na temelju operacija mišem
| osg::Vec3d ObjectManipulatorProxy::handleTranslation | ( | int | x, | |
| int | y, | |||
| osg::Camera * | camera | |||
| ) | 
metoda obrađuje proširenu translaciju na temelju operacija mišem
| bool ObjectManipulatorProxy::isActive | ( | ) | 
| bool ObjectManipulatorProxy::manipulationAxis | ( | osg::Node * | lockingAxis | ) | 
definira os za manipulaciju transformacijom nad objektom
| void ObjectManipulatorProxy::reset | ( | ) | 
| void ObjectManipulatorProxy::rotationSetup | ( | osg::Camera * | camera | ) | 
inicijalizacija manipulacijskog koordinatnog sustava za rotaciju
| void ObjectManipulatorProxy::scaleSetup | ( | osg::Camera * | camera | ) | 
inicijalizacija manipulacijskog koordinatnog sustava za skaliranje
| void ObjectManipulatorProxy::setCurrentObject | ( | SceneObject * | object | ) | 
pridružuje manipulacijski čvor nekom objektu iz scene
| void ObjectManipulatorProxy::setOrientation | ( | const osg::Vec3d & | orientation | ) | 
postavlja orijentaciju objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku
| void ObjectManipulatorProxy::setPosition | ( | const osg::Vec3d & | position | ) | 
postavlja poziciju objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku
| void ObjectManipulatorProxy::setScale | ( | const osg::Vec3d & | scale | ) | 
postavlja dimenzije skaliranja objekta dodijeljenog manipulacijskom posredniku
| void ObjectManipulatorProxy::translationSetup | ( | osg::Camera * | camera | ) | 
inicijalizacija manipulacijskog koordinatnog sustava za translaciju
SceneObject* ObjectManipulatorProxy::_currentObject [protected] | 
        
axis ObjectManipulatorProxy::_freeAxis [protected] | 
        
axis ObjectManipulatorProxy::_lockAxis [protected] | 
        
osg::Vec3d ObjectManipulatorProxy::_lockAxisDirection [protected] | 
        
axis ObjectManipulatorProxy::_manipulationAxis [protected] | 
        
osg::Vec3d ObjectManipulatorProxy::_manipulationAxisDirection [protected] | 
        
osg::ref_ptr<osg::Group> ObjectManipulatorProxy::_manipulatorNodeFakePointer [protected] | 
        
sprječava brisanje manipulacijskog koordinatnog sustava
osg::Vec3d ObjectManipulatorProxy::_orientation [protected] | 
        
osg::Vec3d ObjectManipulatorProxy::_perpendicularAxisDirection [protected] | 
        
osg::Vec3d ObjectManipulatorProxy::_position [protected] | 
        
osg::Vec3d ObjectManipulatorProxy::_scale [protected] | 
        
SceneManager& ObjectManipulatorProxy::_sceneManager [protected] | 
        
 1.6.1