O projektu
Dobrodošli!
Uređivač terena je programsko rješenje koje omogućuje postavljanje i upravljanje trodimenzionalnim modelima na terene velikih dimenzija. Projekt je zamišljen kao nadogradivo rješenje kojim je stvoren okvir za daljnji razvoj aplikacije. Sustav je razvijen oko model-view-controller obrasca objektnog oblikovanja, a prilikom razvoja je posebna pažnja posvećena mogućnosti proširivanja i dodavanja funkcionalnosti alata za upravljanje objektima.
Mogućnosti i svojstva  Uređivača terena:
                          ·učitavanje i prikazivanje  terena velikih dimenzija (testirano na 60Gb bazi terena). Format terena je  *.pak i trenutno je zatvorenog koda
                          ·osnovne operacije nad  objektima na terenu (umetanje izravno na teren, brisanje, te operacije  translacije, rotacije i skaliranja za fino ugađanje). Osim mogućnosti  korištenja transformacijskih operacija izravnim unosom parametara moguće je i  pomoću miša interaktivno mijenjati parametre.
                          ·korištenje jedinica za  sjenjčanje za postizanje posebnih efekata, od kojih je trenutno implemntiran  noćni vid
                          ·navigiranje terenom u fullscreen modu
                          ·osim na Windows platformi  (testirano) kod bi trebalo bit moguće prevesti i za druge platforme pošto je  aplikacija temeljena na Open Source bibliotekama.
Korišteni alati i  biblioteke:
                          ·Microsoft Visual C++ 2008 -  projekt je izvorno napisan za ovaj prevoditelj, a C++ se nametnuo kao najčešće  korišteni programski jezik za razvoj 3D aplikacija koje rade u stvarnom vremenu
                          ·OpenSceneGraph 2.8 - Open  Source biblioteka za prikazivanje 3D scene zasnovana na grafu scene i  OpenGL-u kao sustavu za iscrtavanje. Robusnost, prenosivost, velik raspon  mogućnosti i jednostavnost korištenja OSG-a bili su glavni argumenti za  korištenje ove biblioteke
                          ·wxWidgets  i  wxFormBuilder - wxWidgets je portabilna Open Source biblioteka za izradu  grafičkog sučelja. 
Prilikom modeliranja sučelja koristili smo razvojno okružje wxFormBuilder koje omogućuje jednostavno vizualno oblikovanje grafičkog sučelja