PROGRAMIRLJIVO GRAFIČKO SKLOPOVLJE |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Programirljivo grafičko sklopovlje |
|||||||||||
|
Kao što se vidi iz slike 2, princip programirljivosti vrlo je jednostavan – na postojeće sklopovlje dodaju se dva procesora: jedan za vrhove i jedan za fragmente.
Princip rada je slijedeći: vrhovi i fragmenti prolaze kroz sklopovski implementirane (fiksne) funkcije ili kroz procesore koji ih transformiraju. Dakle, imamo 4 moguće kombinacije:
Važno je uočiti da se ne mogu istovremeno koristiti fiksne funkcije i procesor. Sve ono što bi se inače obavilo fiksnim funkcijama treba se izvesti na procesoru (ako ga se koristi).
U praksi se broj
vrhova u sceni tijekom jedne sekunde mjeri u stotinama milijuna,
a broj piksela u milijardama. Pošto je transformacija vrhova
odvojena faza od transformacije fragmenata, one se mogu odvijati
nezavisno (paralelno). |
||||||||||