HOOPS 3D Programski Okvir (engl. HOOPS 3D Application Framework) se sastoji od integriranog niza komponenti za ostvarenje brzog razvoja dizajna, vizualizacije i inženjerskih programa visoke učinkovitosti. HOOPS/3dAF održava neovisnost komponenti o platformi pružajući međuplatformska rješenja na operativnim sustavima Windows, Unix, Linux i Mac OS X.
Sastoji se od sljedećih komponenti:
Hoops/3dGS je komercijalni grafički sustav koji nam nudi algoritme i strukture podataka potrebne za unošenje 2D i 3D, vektorske i rasterske grafike u interaktivne inženjerske aplikacije. Sastoji se od knjižnice podrutina koje nude stvaranje, manipulaciju, ostvarivanje prikaza (engl. rendering) i još mnoge druge mogućnosti za grafičke informacije aplikacija, a spaja se sa aplikacijskim objektnim kodom. Hoops nije aplikacija već prije alat koji nudi široki pojas 2D i 3D interaktivnih grafičkih mogućnosti.
HOOPS/3dGS grafički sustav (engl. HOOPS/3dGS Graphic System) se sastoji od dvije glavne podkomponente: podatkovnu bazu grafičkih objekata imena HOOPS/3dGS stablo segmenata (engl. HOOPS/3dGS Segment Tree) i protočnu strukturu ostvarivanja prikaza imena HOOPS/3dGS sučelje strukturiranih uređaja (engl. HOOPS/3dGS Structured Device Interface).
Hoops/3dGS knjižnica je implementirana direktno u aplikacijski proces izgradnje (engl. build process). Spojena je s aplikacijskim objektnim kodom tako da stvori izvršnu sliku.
Hoops/MVO je skup C++ objekata neovisnih o platforni za implementaciju uobičajenih funkcionalnosti pronađenih u CAD/CAM/CAE aplikacijama poput stvaranja, prikaza i manipulacije modelom. Klase su implementirane upotrebom Hoops3D API grafičkog sustava.
HOOPS/MVO objekti mogu biti direktno ugrađeni u program ili korisnički definiran objekt ili mogu biti temelj za izgradnju korisnički definiranih objekata. HOOPS/MVO klase nude specifičnu implementaciju paradigme modela, pogleda i operatora što se može direktno implementirati u program i proširiti.
Sastoji se od sljedećih komponenti:
- • HOOPS/3dGS – HOOPS 3D Grafički Sustav
- • HOOPS/Stream – HOOPS alat za podatkovne nizove
- • HOOPS/MVO – knjižnica klasa modela, pogleda i operatora
- • HOOPS/GUI – moduli za grafičko korisničko sučelje
- • HOOPS/GM – poveznice za geometrijsko modeliranje
- • HOOPS/Net – alat za klijent/server programe
- • HOOPS/3dAF Referentni Programi – međuplatformski programi temeljeni na geometrijskoj i ne-geometrijskoj jezgri
HOOPS/3dGS
Hoops/3dGS je komercijalni grafički sustav koji nam nudi algoritme i strukture podataka potrebne za unošenje 2D i 3D, vektorske i rasterske grafike u interaktivne inženjerske aplikacije. Sastoji se od knjižnice podrutina koje nude stvaranje, manipulaciju, ostvarivanje prikaza (engl. rendering) i još mnoge druge mogućnosti za grafičke informacije aplikacija, a spaja se sa aplikacijskim objektnim kodom. Hoops nije aplikacija već prije alat koji nudi široki pojas 2D i 3D interaktivnih grafičkih mogućnosti.
HOOPS/3dGS grafički sustav (engl. HOOPS/3dGS Graphic System) se sastoji od dvije glavne podkomponente: podatkovnu bazu grafičkih objekata imena HOOPS/3dGS stablo segmenata (engl. HOOPS/3dGS Segment Tree) i protočnu strukturu ostvarivanja prikaza imena HOOPS/3dGS sučelje strukturiranih uređaja (engl. HOOPS/3dGS Structured Device Interface).
Hoops/3dGS knjižnica je implementirana direktno u aplikacijski proces izgradnje (engl. build process). Spojena je s aplikacijskim objektnim kodom tako da stvori izvršnu sliku.
HOOPS/MVO
Hoops/MVO je skup C++ objekata neovisnih o platforni za implementaciju uobičajenih funkcionalnosti pronađenih u CAD/CAM/CAE aplikacijama poput stvaranja, prikaza i manipulacije modelom. Klase su implementirane upotrebom Hoops3D API grafičkog sustava.
HOOPS/MVO objekti mogu biti direktno ugrađeni u program ili korisnički definiran objekt ili mogu biti temelj za izgradnju korisnički definiranih objekata. HOOPS/MVO klase nude specifičnu implementaciju paradigme modela, pogleda i operatora što se može direktno implementirati u program i proširiti.