Interaktivni postupci nad oktalnom strukturom grafičkih podataka
Ukratko su opisane osnove oktalne strukture podataka i grafičkog alata HOOPS 3D. Opisan je prikaz osnovnih elemenata kao i njihovo manipuliranje grafičkim alatom. Za programiranje je korišten jezik C++ pomoću razvojnog okruženja Microsoft Visual Studio 2003 sa korištenjem GTK+ za izradu sučelja. Grafički prikaz kao i njegova manipulacija su ostvareni pomoću grafičkog alata HOOPS 3D. Dodatno su prikazane i ocijenjene osnovne strukture za spremanje i rad podataka.
Ključne riječi: oktalno stablo, HOOPS 3D, prikaz, strukture podataka, računalna grafika, računalna animacija
Interactive methods over the graphic data structure Octree
This paper describes basics of the Octree structure and the HOOPS 3D graphic tool. It describes the viewing of basics objects and their manipulation with the graphic tools. Programming language C++ is used for raw programming using the Microsoft Visual Studio 2003 with the use of GTK+ for the creation of a user interface. Graphical viewing and its manipulation has been accomplished with the HOOPS 3D graphic tool. In addition, basic structures for data use and storage have been compared and evaluated.
Key words: octree, HOOPS 3D, view, data structures, computer graphics, computer animation