FER |  ZEMRIS |  Računalna grafika |  Računalna animacija 
Smanji tekst Povećaj tekst

Opis implementacije


Za izradu programskog dijela rada korišteno je programsko okruženje Microsoft Visual Studio 2005, te kombinacija programskih jezika C i C++ uz dodatak OpenGL [6] [7] standardnih biblioteka kako bi se omogućio prikaz korištenjem tog grafičkog standarda. Dodatne biblioteke za izradu sučelja nisu korištene, već je korišten samo Win32 API [5].


Sva alokacija memorije se izvodi tijekom generiranja objekata, a sve varijable se prenose preko referenci a ne vrijednosti. Time je postignuto dodatno ubrzanje u izvođenju programa.


Kao spremnička klasa raznih lista objekata koje se koriste u algoritmima koristi se klasa vector iz standardne biblioteke predložaka (eng. STL, Standard Template Library). Klasa vector također omogućuje sortiranje elemenata pomoću STL funkcije sort.


Kao reakcija na sudar implementiran je savršeno elastičan sudar kugli prema uputama iz [4] [8]. Detalji o implementaciji opisanih algoritama i struktura podataka te reakcije na sudar se mogu pročitati u tekstu diplomskog rada koji se može preuzeti sa ove stranice.



<< Opis algoritama i struktura podataka | Opis sučelja programa >>