FER
 Interaktivna računalna grafika  
 Završni radovi

ZEMRIS  >  IRG  > Završni radovi




2018
18_BB
Bruno Bijelić Simulator leta letjelice Drone
18_DE
Dino Ehman Algoritam određivanja portala u proizvoljnoj sceni
18_MG
Marko Gulan Strojno učenje u autonomnom upravljanju vozilom
18_JK
Jurij Kos Simulacija fluida tehnikom SPH
18_NN
Nikola Nađ Modeliranje objekata upotrebom dubinske kamere
18_FP
Filip Pavletić Određivanje putanje algoritmom D* u virtualnom okolišu
18_TS
Tin Srnić Prikaz prirodnih okoliša

Simon Grgurina
Simulacija autonomne vožnje automobila

2017
17_DEL
David Emanuel Lukšić Fizikalno temeljena simulacija sudaranja kugli
17_BB
Bruno Banek Modeliranje i prikaz ljudske kože
17_FM
Filip Matijević Modeliranje objekata u virtualnom prostoru uporabom prirodnog korisničkog sučelja
17_JS
Josip Sito Simulacija lomljenja objekata
17_IS
Ivan Sičić Sinteza zvuka temeljena na sudaru tijela u virtualnom okruženju
17_AI
Anteo Ivankov Preslikavanje sjene

2016
16_MN
Marko Nađ Izrada ljudskih likova pomoću uređaja Kinect
16_HN
Hrvoje Nuić Simulacija autonomnog parkiranja vozila
16_MG
Mladen Gelemanović
Izrada igre upotrebom WebGLa
      webGL-game-master
16_SC
Stella Coumbassa Interakcija gestama u virtualnoj sceni pomoću uređaja Leap Motion
16_JT
Josip Tomić Simulacija izgovora teksta na modelu ljudskog lica
   Aplikacija
16_TT
Tomislav Tunković Prikaz fraktalnih objekata u stvarnom vremenu
16_DB
Dean Babić Montaža teksture na trodimenzijske objekte

2015
15_BL
Bojan Lovrović Procedural skeletal animation
15_OJ
Oleg Jakovljev Upravljanja modelom vozila pomoću nekonvencionalnog sučelja
   Video: https://www.youtube.com/watch?v=dVxhMVdrdFI
15_JR
Jure Ratković Ray Tracing Surface Patches
   http://www.jureratkovic.com/functiondrawer/
   https://github.com/Aloalo/Trayc/tree/master/FunctionDrawer
15_FR
Filip Rudan
Simulacijski model pametne kuće
15_RZL
Renato Zaneto Lukež
Povezivanje uređaja Oculus Rift i Kinect u zajedničkoj sceni
15_GM
Gabrijel Mrgan
Uporaba trodimenzijskih prikaza u Internet preglednicima
    https://github.com/ekvadior/fer-zavrsni-canvas-transitions
15_BP
Bruno Pregun
Izrada složenih modela interijera
    https://github.com/burst149/FerSimulator2015
    Video: 
https://youtu.be/gyny_WDKXVs
15_IK
Igor Kramarić
Postupak osvjetljavanja scene metodom isijavanja
15_BK
Branimir Klarić Simulacija meteoroloških uvjeta u virtualnoj sceni
     http://zavrsni-houndolon.rhcloud.com/
15_LV
Luka Vranješ
Modeliranje virtualne pločice za slaganje elektroničkih sklopova u 3D prostoru

2014

Tomislav Maljić Smanjenje broja poligona objekata

Luka Kunić Virtualna Mala dvorana Koncertne Dvorane Vatroslava Lisinskog

Marta Poštenjak Upravljanje trodimenzijskim modelom Kinect uređajem

2013
13_IH
Ivan    Hakštok
Vizualizacija meteoroloških podataka
13_TB
Teon    Banek Animacija fizikalno temeljenog modela vatre
13_NM
Niko    Mikuličić Fizikalno temeljena simulacija površine vode
    Video: https://youtu.be/65Lc50ZAQuw
13_DCJ
Damir    Ciganović-Janković Interaktivni grafički objekti u standardu HTML5
13_AMK
Ana Marija    Komar Računalna animacija na Webu
13_MD
Marko    Đomlija Prirodna interakcija korisnika grafičkim objektima
13_AS
Ana    Stepić
Real time rendering of plants
13_JMK
Joel Mislav    Kunst
Vizualizacija programiranja
13_TLJ
Tomislav    Ljubej
Animacija toka fluida
13_NO
Nikolina    Očić
Animirani objekti u okruženju Unity

2012
12_AS
Andrija Stepić Postupci izrade i primjene mapa normala
12_MV
Marko Vrljičak Nadopunjena stvarnost objektima računalne grafike
12_mi
Matejka Ivančić Interaktivni grafički objekti na Web-u     Web stranice
12_JS
Janko Sladović Elastični modeli temeljeni na sustavu čestica
12_DK
Damir Križaić Postupci izrade elastično deformabilnih objekata

2011
1_AN
Ana Nekić
Animacija nestlačivih fluida temeljena na sustavu čestica
11_MV
Mario Volarević
Animacija modela vodenih površina
11_NM
Nikola Martinec Preslikavanje teksture stablom teksturnih pločica
11_PM
Petar Mrazović Postupci animacije ljudskih likova
11_ZM
Željko Mijočević Kinematički model čovjeka
11_RM
Robert Mrkonjić Postupci određivanja kostura modela na osnovi poligonalnog modela
11_AA
Adnan Abdagić Razvoj igara u okruženju dopunjene stvarnost



2010
10_KS
Kristijan Šimunić Animirane kinematičke strukture
10_EC
Eva Cetinić Kombinacija stvarnih i virtualnih scena
10_BM
Bruno Mikuš Programi za sjenčanje
10_TE
Tin Englman Progresivne mreže
10_KJ
Karlo Jež Prikaz površinskih neravnina
10_DV
Danijel Vicković Izrada kinematičkog modela vlaka



2009
09_DK
Davorin-Gordan Keserica Postupci simulacije i prikaza tkanine
09_HP
Hrvoje Pađen Postupci simulacije vlaknastih objekata
09_MF
Matija Forko Nefotorealistična tehnika prikaza video zapisa
09_Ks
Krešimir Špes Obrada i prikaz video zapisa na teksturama objekta   sourceforge
09_OS
Ognjen Šuljagić Algoritamska botanika
09_MT
Marina Tajić Generiranje modela drveća
09_PD
Petar Dučić Animacija kretanja kukaca
09_IP
Igor Poljak Simulacija sudara krutih tijela



2008
08_HR
Hrvoje Ribičić Postupci proceduralnog modeliranja gradova
08_DT
Denis Tošić Postupci sinteze teksture i teksturiranje objekata
08_RS
Robert Sajko Postupci ostvarivanja globalnog osvjetljenja
08_LP
Luka Piljek
Postupci teksturiranja upotrebom grafičkog procesora
08_AK
Alen Kralj Simulacija lomljenja čvrstih tijela
08_ZM
Zvonimir Zoltan Marić Simulacija loma krutog tijela
08_DF
Dario Filipović Generiranje i prikazivanje 3D terena
08_DJ Danijel Janković Modeliranje vegetacijskih sustava