|
|
|
|
2023 |
|
Mario
Jalšovec
|
Simulacija
fluida metodom čestica |
|
Željko
Kelava
|
Simulacija
hoda pauka
|
|
Dario
Kiramarios |
Simulacija
vožnje |
|
Matija
Kunc |
Izrada
vizualnih učinaka |
|
Fran
Ogrinšak |
Inverzna
kinematika ostvarena FABRIK metodom |
|
Marko
Prosenjak
|
Proceduralno
generiranje terena |
|
2022 |
|
David
Čemeljić |
Simulacijski
model mekih tijela |
|
Antonija
Engler |
Simulacija
kretanja četveronožnog modela |
|
Ana
Marija Devčić |
Proceduralno
generiranje niza povezanih prostorija |
|
Adam
Ergotić |
Modeli
ljudskih likova |
|
Luka
Marković-Đurin |
Međuovisni
sustavi čestica |
|
Luka
Samac |
2D Fizikalni
pogon |
|
Kim
Staničić |
Simulacija
fluida metodom LBM |
|
2021 |
|
Lovro Nuić |
Simulacija
modela rasta epitelnog tkiva |
|
Dino Grgić
|
Evolucija
kretanja dvonožnog modela korištenjem
neuronskih mreža |
|
Josip Komljenović |
Prikaz
proširenih krivulja na modelu visinske mape |
|
Borna Cafuk |
Model
ruralnog područja temeljen na realnim
podacima |
|
Sara Sičić |
Prikaz
simulacije širenja dima |
|
Ivan Vlahov |
Proceduralno
generiranje objekata za otočni krajolik |
|
Karlo Miličević |
Ostvarivanje
prikaza temeljenog na prostoru volumnih
elemenata |
|
2020 |
|
Danijel
Bajlo
|
Prikaz
terena algoritmom pokretne kocke |
|
Tin
Blažević |
Simulacija
evakuacije agenata |
|
Filip Husnjak |
Prikaz
prozirnih i reflektirajućih površina |
|
Ivan Karlović |
Interaktivan
prikaz vokseliziranog prostora s Vulkanom uz
sklopovski ubrzano praćenje zrake |
|
Luka Mesarić |
Model
dijela grada Zagreba temeljen na realnim
podacima
https://github.com/LMesaric/BSc-Thesis-FER-2020
|
|
Marko Mijolović |
Fizikalno
temeljen prikaz oblaka
https://gitlab.com/markomijolovic/physically-based-cloud-rendering
|
|
Maja Radočaj |
Simulacija
dvonožnog modela biped |
|
2019 |
|
Adrian Komadina |
Vizualizacija
statističkih podataka upotrebom HTC Vive
uređaja |
|
Antonio Junaković |
Fizikalno
temeljen model ostvarivanja prikaza |
|
Dana Dodigović |
Simulacija
obrnutog njihala |
|
Helena Hrženjak |
Proširena
stvarnost u uređenju doma |
|
Marin Hrkec |
Autonomno
kretanja virtualnih objekata |
|
Lovro Katalinić |
Miješanje
animacija modela čovjeka |
|
Luka Radivoj
|
Postupak
praćenja zrake u okviru Nvidia RTX platforme |
|
2018 |
|
Bruno Bijelić |
Simulator
leta letjelice Drone |
|
Dino Ehman |
Algoritam
određivanja portala u proizvoljnoj sceni |
|
Marko Gulan |
Strojno
učenje u autonomnom upravljanju vozilom |
|
Jurij Kos |
Simulacija
fluida tehnikom SPH |
|
Nikola Nađ |
Modeliranje
objekata upotrebom dubinske kamere |
|
Filip Pavletić |
Određivanje
putanje algoritmom D* u virtualnom okolišu |
|
Tin Srnić |
Prikaz
prirodnih okoliša |
|
Simon Grgurina
|
Simulacija
autonomne vožnje automobila |
|
2017 |
|
David Emanuel Lukšić |
Fizikalno
temeljena simulacija sudaranja kugli |
|
Bruno Banek |
Modeliranje
i prikaz ljudske kože
|
|
Filip
Matijević |
Modeliranje
objekata u virtualnom prostoru uporabom
prirodnog korisničkog sučelja |
|
Josip Sito |
Simulacija
lomljenja objekata |
|
Ivan Sičić |
Sinteza
zvuka temeljena na sudaru tijela u
virtualnom okruženju |
|
Anteo Ivankov |
Preslikavanje
sjene |
|
2016 |
|
Marko Nađ |
Izrada
ljudskih likova pomoću uređaja Kinect |
|
Hrvoje Nuić |
Simulacija
autonomnog parkiranja vozila |
|
Mladen Gelemanović
|
Izrada
igre upotrebom WebGLa
webGL-game-master
|
|
Stella Coumbassa
|
Interakcija
gestama u virtualnoj sceni pomoću uređaja
Leap Motion |
|
Josip Tomić |
Simulacija
izgovora teksta na modelu ljudskog lica
Aplikacija
|
|
Tomislav Tunković |
Prikaz
fraktalnih objekata u stvarnom vremenu |
|
Dean Babić |
Montaža
teksture na trodimenzijske objekte |
|
2015 |
|
Bojan Lovrović |
Procedural
skeletal animation |
|
Oleg Jakovljev |
Upravljanja
modelom vozila pomoću nekonvencionalnog
sučelja
Video: https://www.youtube.com/watch?v=dVxhMVdrdFI
|
|
Jure Ratković |
Ray
Tracing Surface Patches
http://www.jureratkovic.com/functiondrawer/
https://github.com/Aloalo/Trayc/tree/master/FunctionDrawer
|
|
Filip
Rudan
|
Simulacijski
model pametne kuće |
|
Renato
Zaneto Lukež
|
Povezivanje
uređaja Oculus Rift i Kinect u zajedničkoj
sceni |
|
Gabrijel
Mrgan
|
Uporaba
trodimenzijskih prikaza u Internet
preglednicima
https://github.com/ekvadior/fer-zavrsni-canvas-transitions |
|
Bruno
Pregun
|
Izrada
složenih modela interijera
https://github.com/burst149/FerSimulator2015
Video: https://youtu.be/gyny_WDKXVs
|
|
Igor
Kramarić
|
Postupak
osvjetljavanja scene metodom isijavanja |
|
Branimir Klarić |
Simulacija
meteoroloških uvjeta u virtualnoj sceni
http://zavrsni-houndolon.rhcloud.com/
|
|
Luka Vranješ
|
Modeliranje
virtualne pločice za slaganje elektroničkih
sklopova u 3D prostoru |
|
2014 |
|
Tomislav Maljić |
Smanjenje
broja poligona objekata |
|
Luka Kunić |
Virtualna
Mala dvorana Koncertne Dvorane Vatroslava
Lisinskog |
|
Marta Poštenjak |
Upravljanje
trodimenzijskim modelom Kinect uređajem
|
|
2013 |
|
Ivan
Hakštok
|
Vizualizacija
meteoroloških podataka |
|
Teon
Banek |
Animacija
fizikalno temeljenog modela vatre |
|
Niko
Mikuličić |
Fizikalno
temeljena simulacija površine vode
Video: https://youtu.be/65Lc50ZAQuw
|
|
Damir
Ciganović-Janković |
Interaktivni
grafički objekti u standardu HTML5 |
|
Ana Marija
Komar |
Računalna
animacija na Webu |
|
Marko
Đomlija |
Prirodna
interakcija korisnika grafičkim objektima |
|
Ana
Stepić
|
Real
time rendering of plants |
|
Joel
Mislav Kunst
|
Vizualizacija
programiranja |
|
Tomislav
Ljubej
|
Animacija
toka fluida |
|
Nikolina
Očić
|
Animirani
objekti u okruženju Unity |
|
2012 |
|
Andrija
Stepić |
Postupci
izrade i primjene mapa normala
|
|
Marko
Vrljičak |
Nadopunjena
stvarnost objektima računalne grafike |
|
Matejka
Ivančić |
Interaktivni
grafički objekti na Web-u
Web
stranice |
|
Janko
Sladović |
Elastični
modeli temeljeni na sustavu čestica |
|
Damir
Križaić |
Postupci
izrade elastično deformabilnih objekata
|
|
2011 |
|
Ana Nekić
|
Animacija
nestlačivih
fluida
temeljena na sustavu čestica |
|
Mario
Volarević
|
Animacija
modela vodenih površina |
|
Nikola
Martinec |
Preslikavanje
teksture stablom teksturnih pločica
|
|
Petar
Mrazović |
Postupci
animacije
ljudskih likova |
|
Željko
Mijočević |
Kinematički
model
čovjeka |
|
Robert
Mrkonjić |
Postupci
određivanja
kostura
modela
na
osnovi poligonalnog modela |
|
Adnan
Abdagić |
Razvoj
igara u okruženju dopunjene stvarnost |